Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '12

 
Kategori
Anne-Babalar
Okunma Sayısı
149
 

Allah beni sizden kurtarsın.

Allah kurtarsın nedir biri bana açıklayabilir mi? Neden kurtuluyorum? İçimde benden beslenen, yaşama benden bir hortumla tutunan, canımdan can var. Her ne kadar analık hissetmesem de prenses banu gibiyim neden kurtulayım yavrum?
Hemen arka saflardan sesleri duyar gibiyim. Evet biliyorum şimdi en güzel zamanlarım karnım büyük olmadığı için atom karınca gibiyim. Zıp zıp zıplayıp, hoplayabiliyorum. İleride de biran önce doğurayım modunda olacağım. Ama bi bırak lütfen de keyfini çıkartayım bugünlerimin. Şu anda kurtulmak istediğim bi durum yok ortada.
Kurtulmak zaten başlı başına çirkin, nahoş bi kelime. Olumsuz çünkü. Bayılınıyo zaten olumsuz bütün anılar anlatılmaya. Yok ben 4 günde doğuramadım. Ay hamileliğim b..k gibi geçti. Kesiğimin yeri hala daha acıyo. Yok bilmem ne. Kusura bakmasın kimse ama bunları anlatan insanlar olumsuzlukla beslenen, başkasının huzurunu çekemeyen, hiç bir şeyin iyi gitmeyeceğini düşünen insanlar. Seninle benim vücudum bir mi? Ruh halim bir mi? Senin yaşadığını ben yaşayacak mıyım? Ha bir de neden benim motivasyonumu düşürüyosun? Tanıdık tanımadık gebe olduğumu bilen herkes Allah kurtarsınla başlayıp felaket geçen gebelik sürecini anlatıyor. Artık cidden dinlemiyorum kelimeleri sayıyorum, içimden şarkı söylüyorum ve Allah beni sizden kurtarsın diyorum.
Bakın güzellikle söylüyorum, rica ediyorum. Allah kurtarsın demeyiniz bana. (ki her ne kadar kült bi cümle olsa da bu) Olumlu cümleler kurmayı deneyin. Demezseniz siz bilirsiniz. Elimde eski model patpat sünnet terlikleri ile bekliyorum. Ağzınıza vururum.
 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

öyle diyon ama editörler sadece benimkini yayınlamışlar nabeyy =) ben hazırım gülmeye sen başla şimdiden yazmaya =)

Sokrates 
 19.01.2012 16:10
 

bilmem madalya mı takarlar ama bloguna ilk yorum yazan benim sanırsam hi ho ho =) hangi ara yazdın ya. önceki yazdıklarına bakıyodum aha bi bi baktım bitane daha yazmış =) onlar na-motive insanlar arkadaşım =) ben olumsuz bişey demiyorum ağzıma terlik yememek adına =) Allah güzel hamilelik geçirmeyi nasip etsin arkadaşım . ya varya iyi ki senin sayfanı buldum ya karikatür dergisi okur gibi ağzım ":) ve :D " şu şekil ofiste okumaya çalışıyorum =) deli zannetçekler valla =) sen çok yaşa emi bebişinle. sevgiler selamlar efenim =)

Sokrates 
 19.01.2012 11:32
Cevap :
ah yok kaçırmışsın ilk yorum senden değil maalesef.bi anda onaylandı bütün yazılarım sanırım epey düşündüler yayınlasak mı diye.dur daha kahkaha atacağın yazılar gelecek tut kendini bence :)  19.01.2012 15:08
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 7
Toplam yorum
: 13
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 162
Kayıt tarihi
: 06.01.12
 
 

Alelade bir Nisan gününde İstanbul'da doğdum. Kendimi bildi bileli çizdim, ama ressam olmadım. Uz..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster