Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '15

 
Kategori
Güncel
 

Allah için sapkınlık yapanlar aptallardır

Allah için sapkınlık yapanlar aptallardır
 

Özellikle IŞİD denilen örgüte katılım tam bir sapkınlıktır

Allah asla ama asla doğru yoldan ayrılıp

Sapkınlıklara sapanları kabul etmez

Bu sapkınlar Allah için canlı bomba olup

Hem ölüyorlar hem de öldürüyorlar ya

Cehenneme yolcu olacaklarını akıl edemeyip

Cennet yolcusu sanıyorlar ya kendilerini

Ben bunlara şaşıp kalıyorum işte

Ve durmadan bunları

Ve sapkınlıklarını düşünüp kalıyorum

Ve utanıyorum Allah adına tabii

Allah bu sapkınları cennetine alır mı ya

Bunlar ne biçim insanlar böyle ya

Olmaz böyle bir şey olmaz asla olmaz

Bu insanlık değil bu tamamen bir gaddarlıktır

Allah gaddarlığı sevmez

Bu sapkınlığın önlenmesi lazım canlarım

Bunu da din üzerinden

Söz söyleme salahiyeti olanlar yapacaklar

Örneğin Türkiye Diyanet işleri teşkilatı

Sonra da Pedagoglar Psikologlar ve diğer bilginler

Yetişen gençliği bu sapkınlığa kaptırmak istemiyorsak tabii

Burada ana babalara da görev düşüyor

Bunlar hem devletten bunu isteyecekler hem de kendileri

Çocuklarının bu sapkınlığa düşmemesi için çabalayacaklar

Bakın şöyle diyorum buyrun okuyalım birlikte

“ALLAH DEDİM
Allah dedim

Allah dedim

Okudum Kuran’ı Türkçe düşündüm

Anladım Allah’ı anladım

O korkulan değil sevilendir

 

Allah dedim

Allah dedim

Okudum Kuran’ı Türkçe düşündüm

Anladım Allah’ı anladım

O yüce değerler bütünüdür

 

Allah dedim

Allah dedim

Okudum Kuran’ı Türkçe düşündüm

Anladım Allah’ı anladım

O yalnızca ‘İnsan seveni’ sever

 

Allah dedim

Allah dedim

Okudum Kuran’ı Türkçe düşümdüm

Anladım Allah’ı anladım

O temel gereksinimleri bahşedendir

 

İnsana

Yaşama duygusu yaşatma

Kendini güvende hissettirme

Sevgiyi duyumsatma

Statü kazandırma
Kendini özgürce ifade ettirme

Allah sevgisi nişanesidir

 

Allah dedim

Allah dedim

Okudum Kuran’ı Türkçe düşündüm

Anladım Allah’ı anladım

Ona yakın olmak barıştan yana olmaktır


Allah dedim

Allah dedim

Okudum Kuran’ı Türkçe düşündüm

Anladım Allah’ı anladım

O yakıştırmalardan uzak ve yalındır

 

Allah dosttur sadece dost

Dost, dost hey dost

Al beni sar beni o güzel sinene

Ben sendeyim sen bendesin

Bitmez bu dostluk ömür boyu sürer”
               (Halil Güven-Şiirlerim-Söke)

Saygı ve sevgilerimle

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..