Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '09

 
Kategori
İnançlar
 

Allah ile bağımız

Bu gün mevlit kandili. Alemlere rahmet olarak gönderilmiş peygamberimiz Hz. Muhammet’in doğduğu gün. Öncelikle herkesin kandilini kutlar, hayırlara vesile olmasını temenni ederim.


Ben daha çok sezgileri ile yaşayan bir insanım. Bir şeyin doğru olduğunu hissediyorsam bütün dünya karşıma çıksa beni onu yapmaktan alıkoyamaz. Çünkü inanırım ki o şeyi yapmamın benim için bir hayrı vardır. Sonuç iyi veya kötü de olsa fark etmez. Ne zaman başka insanların ya da düşüncelerin etkisi ile vazgeçsem cezası çok ağır olur bana. En büyük ceza Allahın benimle bağını koparmasıdır.

Kötü bir şey yaptığımı kalbimin kararmasından anlarım. O zamanlar sezgilerim körelir, kendimi yapayalnız ve ne yapacağını bilemez bir halde bulurum.


Bilirim ki; Allah her kulunu sever, korur ve gözetir. Allahın sevdiği kullarından birisi olduğumu düşünmek, yaptığım her şeyde ve her an yanımda olduğunu bilmek başka hiçbir şeyin ve hiç kimsenin veremeyeceği bir güç ve huzur verir.


Artık aramızdaki özel dili öğrendim; ne zaman, ne demek istediğini hemen anlayabiliyorum.

Daha önceleri Allahtan korkardım çok, çünkü öyle yetiştirilmiştim. Bize hep Allahın cezalandırıcı yanı anlatılmıştı. Ne zaman ki Mesneviyi okumaya başladım, o zaman gerçekten sevmeyi öğrendim.


Mevlana ne demişti; yeryüzünde ne kadar insan varsa, o kadar çok Allaha giden yol vardır. Her kulunu ayrı, biricik ve özel yaratmış olan Allah, elbette ki kendisine ulaşma yollarını da ayrı kılmıştır.

Allahın yeri insanın kalbidir değil mi? Eğer onu temiz ve pak tutmazsak gelmesini engellemiş olmaz mıyız?

Yeter ki kalbimizi temiz tutalım, mutlaka bir yol ile kalbimize gelecektir. Allah yarattığı kulunu başıboş ve sahipsiz bırakmaz..

 
Toplam blog
: 117
: 2437
Kayıt tarihi
: 07.02.09
 
 

1970 Tokat doğumluyum. İstanbul Tıp Fakültesi Sağlık Meslek Yüksekokulu Tıbbi Laboratuvar bölümü mez..