Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '08

 
Kategori
Test Sürüşü
 

Allah'ın sopası yok ki A.Ş.

Allah'ın sopası yok ki A.Ş.
 

"ŞİRKET ORTAKLARINA SON ÇAĞRI

2006 yılında kurduğumuz şirketimiz rekor karlar elde etmiş, bizim hedeflediğimizin çok üzerinde büyümüştür. Toplumsal bir yaradan yola çıkarak kurduğumuz bu şirketin bir nebze gizli hareket eden bir şirket olması bile buna engel olmamış, haksızlık yapanlardan bıkan halkımız hengi deliğe saklanmış olursak olalım bizi arayıp bulmuş, karımıza kar katmıştır.
Sayın şirket ortakları ve çalışanları (ki ortaklarla çalışanların aynı kişiler olduğunu siz de biliyorsunuz);
Çalışan sayımızı artırmak, zorunlu hale gelmiştir. Bıçak gırtlağa dayanmış, halk kapımıza yığılmıştır. "Yok mu hesabını soran" çığlıkları ayyuka çıkmıştır. Hem şirket politikası olarak hem de toplumsal sorumluluk gereği üzerimize düşeni yapmalıyız. Hedefler aşağı yukarı aynı kişilerdir. Müşterilerimizin büyük çoğunluğu aynı hedeflere sopa isteğiyle bize başvurmaktalar. AR-GE birimimiz yeni sopa yöntemleri için tüm güçleriyle çalışmakta. Hedef kişilerin korkuları araştırılmakta ve kurum çalışanlarına "Allah'ın sopası harekatı" için tüm bilgi ve donanım tedarik edilmektedir.
Son yönetim kurulu toplantısında şirketimiz hisselerinin bir kısmını halka arz kararı almıştır. Hisselerimizin borsada tavan yapacağını tahmin ediyoruz. Tüm şirket ortaklarının onayını bekliyoruz. Olumlu ya da olumsuz oylarınızı her zamanki yöntemimizle yani "seni Allah'a havale ettim" yöntemiyle iletmenizi bekliyoruz.

Allah'ın sopası yok ki A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı

Ezik Vatandaş"

 
Toplam blog
: 79
: 1562
Kayıt tarihi
: 24.07.06
 
 

1972 yılıydı. Doğdum. Evde hep kitap okuyan iki kişi vardı. Büyüdüm, okullar okudum. Birşey öğrenmed..