Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '15

 
Kategori
Güncel
 

Allah niye kadına bu kadar takmış?

Allah niye kadına bu kadar takmış?
 

Kaynak: İnternet


Nasıl bir inançtır, nasıl bir itikat ve imandır anlamadım gitti; bir taraftan “Yaradılanı severiz yaradandan dolayı” denilip de bir yandan “Kadınları şu şekilde dövünüz!” cümleleri yan yana rahatlıkla kullanılıyor!

Şimdi; benim anlamadığım, Allah dağlar, ovalar, denizler; buralarda yaşayacak tonlarca canlı türü yaratırken  insanı da yaratıyor, imalat hatası yaptığını düşünüp de ille de insanın dişi olanına dair “Dövün, sövün” mü diyor?

Yaşamda sayı ile ifade edilemeyecek kadar çok canlı organizma varken Allah “İnsanın dişi olanını dövün; o dişi ki buna şükretsin” demişmiş...

Haa, ama döverken lütfen göğsüne, karnına vurmayın demeyi de ihmal etmemiş!

(Şu merhamete, hassasiyete bakar mısınız!)

******

Yav bi git adam; aynı din, aynı Allah dürüst ol diyor, merhametli ol! Sana yapılmasını istemediğini başkasına yapma; adaletli ol!...

******

Hayır yani; Allah’ın işi gücü kalmamış, karınız şunu yaparsa bunu yapın, döverken şurasına vurun falan diye mi yol göstermiş?

Altı yaşında kızla (kız çocuğuyla) evlenmenin mübah olduğunu da Allah söylemişmiş!..

Öyle diyorlar...

Allah; altı yaşındaki kız çocuğunun kırk yaşındaki sapkın bir adamın cinsel organının o çocuğun bağırsaklarını deşip, ölümüne neden ol mu diyor?

Anlamak mümkün değil!

******

Allah; herşeyi bir yana bırakmış, kadın da kadın diyor!

Bitkiler, hayvanlar, mikroorganizmalar falan hepsi bir yana, insanın kadını bir yana!

Kadın nasıl giyinsin, nasıl davransın, nasıl dövülsün; kadına tecavüz hangi şartlarda caizdir falan...

Papatyalar kaç yapraklı var olurlar bilmiyorum, ama bir papatya eksik bir yaprak ile var olduğunda ona yosma mı derler, engelli mi, bilemem!

Allah; eksik yapraklı papatya namussuzdur, beyi beline vurabilir mi diyor yani?

******

Bu saçmalıklarla dinden uzaklaşıyor insanlar; sırf sizin yüzünüzden!

******

Belki de iyilik yapıyorsunuz; dinin ne manada ve ne amaçla kullanıldığını sayenizde görüyor ve öğreniyoruz!

******

Bu arada, bu tarz bunalımlar karşısında bileğinize bir-kaç damla limon damlatın ve ovuşturun diyor yetkililer; limonun kilosu 10 Lira olmuş!

Tansiyonu fırlıyor insanın duyduğunda; yine yetkililer bir bardak suya bir limon sıkarak için diyorlar... Yüksek tansiyona iyi gelir...

Zeytinyağı keza, her derde deva... Zeytinyağının litresi olmuş 20-30 lira!

Afedersiniz ama bu ülkede yetişen zeytinler, limonlar varken onları yok edip de parsel parsel arsa yapanlara Allah sahiden de bir şey demiyor mu?

Yoksa; ille de kadın-kız; ille de altı yaşındaki kızların gerdeği, kadının örtünmesi, erkekleri baştan çıkartanların şeytan kadınlar olduğunu mu savunuyor?

Valla, Allah’ın bu kadar muhteşem bir evreni yarattığına inananlar; Allah’ın altı yaşındaki kız çocuğunun ırzına geçilmesine nasıl izin verebileceğini düşünebilirler?

Aynı aldatma; ülkenin gelir kaynaklarına da uygulanıyor!

Dün patatesin fiyatı fırlamıştı; tepki üstüne düştü. Bugün limon 10 lira oldu; kırmızı et elli lira civarında...

******

“Din ile aldatmak” bu olsa gerek; sevgili Yaşar Nuri Öztürk Hoca’ya selam ve teşekkürlerimle...

https://twitter.com/Gulgunkaraoglu

gulgun_2006@hotmail.com

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1269
Toplam yorum
: 4372
Toplam mesaj
: 226
Ort. okunma sayısı
: 1278
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster