Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Temmuz '07

 
Kategori
Haber
 

Allah rahmet eylesin...

Allah rahmet eylesin...
 

6 gündür komada olan Barış Akarsu dayanamadı. Bu son günüydü. Herkeste bir umut vardı. Ama dayanamadı. Olmadı.

Yalancı Yarim dizisinde Tarık karakterini canlandıran Barış Akarsu bu gün hayata gözlerini yumdu. Herkes onun yürümesini bekliyordu, hala içlerinde bir umut vardı. Ama maalesef Barış abimiz 6 günlük komaya dayanamadı ve hayata gözlerini yumdu.

Onun aklında hep iyilik vardı. Hatta doğum gününde de aklında lösemili çocuklarla ilgili yaptığı yarışmanın birincisini açıklayacaktı. Aklında bir sürü iyilik vardı. Akademi Türkiye'de Türkiye'ye sesini duyurmuştu. Ünlü olmuştu. Ama bugün Barış Akarsu maalesef bütün herkesi bırakıp gitti... Allah rahmet eylesin Akarsu ailesi...

 
Toplam blog
: 6
: 430
Kayıt tarihi
: 15.10.06
 
 

Benim adım Bartu. Ben 9 Eylül 1997'de doğdum. 9 Eylül İzmir'in kurtuluşu ve babam da benim İzmir'li...