Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '20

 
Kategori
Güncel
 

ALLAH RAHMET EYLESİN

Ahlaksızın dini milliyeti var mıdır ve varsa o hangi dinden ve hangi milliyettendendir? Kimse böyle bir dini kendine yakıştırmaz.

O halde bu kadar saçmalık, kötülük hiçbir dinle bağdaşmıyorsa, hiçbir din tarafından tasvip edilmiyorsa bu insanlar neden hemen her toplumun en tepesine kadar yükselebiliyorlar. Milletleri savaştırırken kendileri keyif sürebiliyorlar. Yaptıkları binalar başkalarına mezar olurken onlar deniz kenarında viskilerini yudumlayabiliyorlar. Başkalarının ağlamasına sebep olduklarını bile bile rahatça uyku uyuyabiliyorlar.

Millet iyi veya kötü hemen herkesin arkasından Allah rahmet eylesin diyor. Bazen sosyal medyada ben de o kervana katılıp hiç tanımadığım insan için Allah rahmet eylesin yazabiliyor sonra pişman oluyorum. Ya diyorum bu insan sağlığında kul hakkı yediyse, başkalarını üzdüyse, başkalarının malını çaldıysa, dedikodu edip, iki insanı birbirine düşürüp düşman ettiyse, ya bir sürü insanın kanına girdiyse, ya da buna vesile olduysa…

Sözlerimiz dileklerimiz iyi olabilir ama bunlar herhalde aynı zamanda bize bir de sorumluluk yükler. Kötü olan için dua etmek daha kötüyü toplumun başına musallat etmek demek değil midir, ya da daha kötüye buyur gel sen de daha iyisini yap demek. Ben şahsen "Allah yaptıklarınca muamele eylesin" demeyi tercih ediyorum. Zaten normalde de öyle olması lazım. "Bana kul hakkıyla gelme" diyen Yüce Yaratıcı'nın sözünün üstüne söz mü olur? Biz de kimiz?

Dileklerimiz gerçekleşir mi bilinmez ama gerçekleşirse vay halimize demek lazım…

 
Toplam blog
: 2271
: 163
Kayıt tarihi
: 15.10.14
 
 

Bugünün doğrusu yarının eğrisi, dost görünenler düşman ve herşey aslında zıddı olabilir. Büyük ih..