Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '17

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Allah seni bilmiş de kör etmiş

Allah seni bilmiş de kör etmiş
 

salih arıkan


Bizim derneğin sokağında sağlı sollu arabalar var. Yol oldukça daralıyor. Sokağın sonundaki yokuş aşağı inişde de bir sürü araba var. Şikâyet et deme. Hiç bir şey olmuyor, şimdi her şeyi malum anlatamıyoruz. İzmir kaldırımları bedava otopark. Neyse hemen dernekten çıktım, bir araba geliyor, kenara kaldırıma çıktım. Adam kamyonuyla koluma çarptı. Kolum acıdı ve adama bir sürü laf söyledim. Canım yandı diye oturup çaresizce ağlayacak değilim. Başladık adamla tartışmaya adam sonunda, Allah seni bilmiş de kör etmiş. Senin gözlerin var sanki neye yarıyor. İnsanların gelip kolunu, bacağını kamyonunla ezdikten sonra o göz ne işe yarar. Kimin gözleri görüyor. Araba gelince kaldırıma çıkan benim mi yoksa kaldırımdayken benim koluma çarpan mı görüyor.

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..