Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '16

 
Kategori
İnançlar
 

Allah'tan korkmuyorum, onu seviyorum, ona aşığım.

Allah'tan korkmuyorum, onu seviyorum, ona aşığım.
 

Allahı idrak etmek inanmakdan daha makbuldur


Suriye'de olup bitenler İsrail'i rahatlatmak için kurgulanmış, icrası için de yine bazı Müslüman görünümlü kişi ve gruplar görevlendirilmiştir. Maliyeti Müslüman kanı ve Türkiye'ye, büyük hediyesi İsrail'e.  
 
Benim parti diye bir derdim yoktur. Benim derdim vicdan, ahlaklı olmak ve Allah sevgisidir.  ALLAH korkusu değil, korktuğun için yaptığın şey makbul değildir, mecbur kaldığın içindir. İyiliklerimi ve eylemlerimi karşılık beklemeden yaparım, iyilik yaparken cennet aklıma bile gelmez. İyiliği Allah korkusuyla değil sevgisiyle, iyilik olduğu için yaparım, çünkü karşılık beklentisi ile yapılan eylemler iyilik değil alışveriştir. Buna çennete gitmek için yapılan eylemler dahildir, çünkü şahsi çıkar ve alışveriş eylemidir. Benim çoğunluk ne diyor diye de derdim yoktur. Çoğunluk çarpım tablosunu bilmiyorsa ben de mi unutayım. Galileo dünya yuvarlak ve dönüyor dediğinde çoğunluk onu idama mahkum etmişti. Oy oranı beni ilgilendirmiyor.
 
Hamit Bozkurt
 
Toplam blog
: 54
: 1229
Kayıt tarihi
: 08.08.08
 
 

1950 yılında doğdum, İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi 1974 mezunuyum. 1986 yılında Gazi Ün..