Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '20

 
Kategori
Deneme
 

Allah Var mı

Bir yazı okudum bu gün Allah var mı sorusuna cevap arıyordu..

Allah var mı demeye utanıyorum. Tabi ki var ve etrafımızda ne varsa o yarattı. İhtiyaçlarımızı bize lutfediyor, yediriyor, içiriyor idrak ettiriyor konuşturuyor, düşündürüyor, aklettiriyor. Nefes aldırıyor, nefes verdiriyor, hayat kaynağımız.

El ve dil malzeme olarak et,sinir, damar, kıkırdak ,kemik ve deri den ibaret. Dil konuşuyor, peki el konuşuyor mu? Veya el tutuyor, dil kavrayabiliyor mu?

Ölümcül bir hastalığa düçar olunca, güç yetiremeyeceğimiz deprem, fırtına, hortum gibi doğa olaylarıyla karşılaştığımız zaman hemen gönlümüze ilk düşen O’nun  ismi değil mi ?  En yakınlarımız gözümüzün önünde can çekişirken  ilk sığındığımız ve  düşünmeden  dudaklarımızdan  gayri ihtiyari dökülen ‘’Allah’ım  bize yardım et niyazı hepimizin  ortak söylemi değil mi?

Nasıl bir bebek zorda kaldığında ağzından ilk çıkan söz ‘’Anne’’ ise akledenlerin  de ‘’Allah’’ oluyor.

Rüyalar ,düşler görüyoruz uykuda iken, bazıları o kadar sahici oluyor ki gördüklerimizi gelecekte yaşadığımız oluyor. Hadi geçmişte yaşadıklarımızı bilinçaltı diyelim ileride yaşayacaklarımızı nasıl açıklarız.

Sözü daha fazla uzatmayalım gözlerinizi kapatın ve doğmadan önce nerdeydim, sorusunu kendinize sorun.!

Cevabınız size doğruyu gösterecektir.

Ya öldükten sonra ne halde ve nerede olacağımız.

Kesinlikle silindik, yok oluruz diyemeyeceksiniz.

 
Toplam blog
: 119
: 225
Kayıt tarihi
: 04.12.17
 
 

İlgi duyduğum alan tarih. Milli mücadele ve Osmanlı tarihine  odaklandım. Gözden kaçan tarihi şah..