Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '22

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

ALLAH YARDIMINA MUHTAÇ...

ALLAH YARDIMINA MUHTAÇ KALDIK

Evet

Sevgili Türk Halkı

Bugünlerde

Allah yardımına muhtacız

Gördüğüm kadarıyla

Biz

Bir araya gelip de

Şu yaşadığımız sorunları

Çözemeyeceğiz

Daha doğrusu

Çözmek niyetinde değiliz

 

Şunu kabul edelim lütfen

Ülke sorunları

Ülkenin tümü tarafından

Ele alınarak

Birlikte uğraşılarak

Görüş birliğine varılarak çözülür

 

İşte

Bu noktada buluşamıyoruz biz

Buluşamayınca da

Sorunlar

Gittikçe ululaşıyor

Böyle olunca da

Çözüm zamanı geçmiş oluyor

Ve tabii ki

Çözüm bir başka bahara kalıyor

 

Ben burada

Bunlar

Şunlar

Bu işin uzayıp gitmesine sebeptir

Demiyorum

 

Ben

Şunu söylüyorum

Bir İngiliz atasözü var

“Asla geç değildir” diye

Onu örnek alalım

Tez elden çözüme odaklanalım

Canlarım

 

Bilinsin ki

Toplumsal sorunları çözenler

Dünya durdukça

Rahmetle anılırlar

Allah Katında değer artışı kazanırlar

Durmadan da

Cennet katlarında kat atlarlar

 

Allah katında

Bir insanı yaşatıp mutlu kılmak

Çok değerli bir davranıştır

Bunu bileceğiz

Ve

Bu uğurda çaba sarf edeceğiz

 

Ben

Bu bağlamda

Allah’a yakarıda bulunuyorum

“Allah’ım

Türkiye’mizi

İçine düştüğü bu zor durumdan

Kurtarıver

İlgililere

Bu konuda akıl gelişimi sağlayıver

 

Ulus olarak

Doğru yola girelim

Birlik beraberlik kazanalım

Ülkemiz sorunlarını

Bugün ve gelecekte

Doğmadan ortadan kaldıralım

 

Dualarımı

Sana havale ediyorum Allah’ım”

Diyorum

 

Buyrun

Siz de bu şekilde Allah’a yakarıda

Bulunun

Allah’ın yardımları ülkemize gelsin

Ülkemiz

Allah yardımlarıyla

Ve

Bizlerin Allah’a bağlılığıyla

Kurtuluşa kavuşsun

 

Gördüğüm kadarıyla

Bu asimetrik bakışlarla

Biz

Bu güzel ülkemiz Türkiye’mizi

Güzel yönetilen

Güzele eren

Her şeyin ama her şeyin

Güzel insanlık için gerçekleşmiş olduğu

Yapılanmaya geçemeyeceğiz

Onun için

Kalbi

Aklı

Vicdanı

Güzel ve yerinde olanlarımızı

Allah’a yakarıya çağırıyorum

 

Allah

Bakara Suresinde

“Sıkıntınızı

Bir dostunuzla konuşun

Eğer

Böyle bir dostunuz yoksa

Sıkıntınızı bana anlatın

Ben

Sizin bile beklemediğiniz

En gerekli zamanda

O sıkıntınızı gideriveririm” der

 

İşte canlarım

Beni

Bu Allah öğüdü buraya çekiyor

Ve

Asla Allah’tan ümit kesmiyorum

Dualarımla

Sıkıntımı Allah’ıma havale ediyorum

Sonucu bekliyorum sabırla

Ve birçok kez

Gerçekleştiğini de görüyorum

 

Allah verendir

Allah kulunun sıkıntısını

Kul dileyince gideriverendir

Gelin

Umudumuzu yitirmeyelim

Allah’a yakarıda bulunalım

Allah’ın yardımını görelim canlarım

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..