Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '13

 
Kategori
Şiir
 

Allahım sana İltica ettim

Allahım sana İltica ettim
 

Allahım sana iltica ettim

Tüm bedenimle

Bilemedim ömrümce

Göremedim ömrümce

Kavrayamadım olmayan aklımca

Kapın hep açıkmış göremedim

Nefsime uydum bilemedim

Hep gözyaşı döktüm

Hep ezildim

Hep sömürüldüm

Kahpe sömürü zindanlarında gardiyanlarınca

Bilemedim gözyaşının merhamet sahibi sensin

Bilemedim ezilenleri ezenleri, ezen sensin

Bilemedim yetimleri sömürenleri soluksuz bırakan sensin

Bilemedim kahpe sömürü zindanların, gardiyanlarını

Zindanların karanlığında ateş ile yakacak olan sensin

Bilemedim Yüce Allahım

Gerçek dostun sen olduğunu

Merhametin sahibinin sen olduğunu bilemedim

Günlerce asırlarca tüm yalvarışları duyduğunu ve çare olduğunu göremedim

Yüce Allahım

Göremedim çok çileler çektim

Bilemedim seni, bilemedim çilenin içindeki muştuyu

Onlara bilemediler zulümdeki sancılı ateşi, ızdırabın yok oluşunu

İsyan ettim

Çiledeki muştuyu kaçırdım

Allahım san iltica ettim

Kuranın ile

Ol Resulün sünneti ile

İmanın ile

Seni çağırdım, Allahım boşuna değilmiş

Ölümsüz cazibeler saklıymış sana gelişte seni buluşta

Geldin ve beni merhametinle sardın bitti matemlerim

Öttü yaslı bülbüllerim

Açtı kurumuş güllerim

İksirini anlıma sürdüm

Açtı güller anlımda, gönlümde senin izin ile

Sabrını taşıyorum artık heybemde, muştu dolu kıpır kıpır

Girdim gizemle örülmüş sarmaşıklarla,

Güllerle merhametle yıkanmış

 Saraylara köşklere karanlığı olmayan yenidünyama

Görüyorum ihanetin kurşunu ile silah sıkanların dermansız sancısını

İliklerine işleyen verdiğin sancıyı görüyorum, gözlerinde

Zulüm un zindanında karanlıktaki karanlıklarını kahırlarını görüyorum

Sana iltica ettim

Beni bağışla af et

Sen af edensin

Merhametinle kucaklayan, saransın

Sana geldim muştu ile

Sar beni muştulu merhametin ile

Seni çağırdım, Allahım boşuna değilmiş

Seni buldum Allahım boşuna değilmiş bulmam.

 

29-05-2013

04.00

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..