Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '10

 
Kategori
Şiir
 

Allahın Evinde Şahadet

Kızgın bir ateş ile erimektedir sanem
Ve müdâvim zemheri ayağından tutmakta
Tepesinden yapışıp sürüklerken cehennem
Vahşet dolu sahneler cinneti yaşatmakta
Alabora halinde şeytanın bedenleri
Cehennem çukurunun en önde gidenleri.

Günahına karşılık bu yolun harc-ı rahı
Şüphesiz azap olur bilmez isen desturu
Ahirette çıkacak elbet masumun ahı
Yaratırken yazıldı günah-sevap düsturu
Görmekten de önemli gönül müşâhedesi
Ders almaya vesile cehnamın müsveddesi.

Yüreğe doğru yürür kızıl renkli hutame
Fizikten çok ötede gelen manevi azap
Okunuyor huzurda alçaltıcı bir nağme
Övünmenin cezası işitilen bu hitap
Arkadan çekiştiren! Gör bak şimdi haline
Mal yığarak sayanlar! Yan şimdi ahvaline.

Üst üste yuvarlanır ateşlerin dalgası
Kale büyüklüğünde fışkırmakta kıvılcım
Demir topuz tepede dev gibidir gölgesi
Emir verildiğinde gövdeye başlar hücum
Elbiseler ateşten; boyunda demir halka
Fasıklara dolanır, yılanlar halka halka.

Kan sızan gözleriyle bakıyor 'sanki ceset'
Sessizlik girdabında sağır eder çığlığı
Tek kelime etmeye kimsede yok cesaret
Duyabildiğim; yalnız, 'inleyen hıçkırığı'
Çevir Allah' ım çevir, çevir sana yönümü
Habîbullah aşkına affet benim dünümü.

Yandı Allah' ın evi, bir rahmet yağsın ister
Kalbimi küllendiren dayanılmaz manzara
Yalvarırım Allah' ım bana bir çare göster
Medet Ya Rab! Diyorum, nasıl düştüm bu dara
Beni kurtar! Diyerek semaya kükrüyorum
Cehennem azabının aksinden ürküyorum.

Ateşinde kavrulan kullarından bir kulum
Gırtlağımda savaşan pişmanlık dolu feryat
Merhameti beklerken, yaşadığım hep zulüm
Böyle ummazdım seni, 'Yandım Allah' ım, heyhat!'
Zannın gibiyim deyip, emretti meleklere
'Çıkarın cehennemden, alın gidin göklere!'

Eşhedü en lailahe illallah ve eşhedü enne Muhammeden abduhü ve Resulühü

Birden Allah' ın evi gözyaşıyla canlandı
Lal dilim çözülünce öze şahadet doldu
Sözlerin heybetiyle feza heyecanlandı
Tevhidin sırlı gücü kalbime medet oldu
Bunca günaha rağmen kurtuluşa yol var mı
Tekbir ile şahadet cehennemi savar mı.

Konulan terazide şahadet sağ kefede
Günah dolu hallerim yığıldılar solunda
Şahadetin heybeti görünüyor küfede
Artık günahkâr beden kurtuluşun yolunda
Şimdi Allah' ın evi tavaftadır Kâbe' de
Şahadetin nimeti çınlasın gök kubbede.

Müjgân Akyüz/MAJ

 
Toplam blog
: 52
: 410
Kayıt tarihi
: 08.04.10
 
 

Samsun doğumlu, Öğretmen Lisesi mezuniyetinden sonra mimarlık fakültesine devam ve bitiriş. Uzun sür..