Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '11

 
Kategori
Mizah
 

Allahın izni ile alın şu kızı.(!)

Allahın izni ile alın şu kızı.(!)
 

Aklıma kız isteme diyalogları geldi. (niye geldiyse). Yani bugün oğlunuz ne iş yapıyor ile bozdum. Oturdum birkaç diyalog yazdım. Evet, deliyim.

- Oğlunuz ne iş yapıyor?
- Bizim oğlan statta terlik.
- Nası???
- Twigy yani..
- ?*#?!
- Yaa beyefendi yok mu hani gol olduğunda kale arkasında zıplayan terlikler.. işte onlardan 43 numara olan bizim oğlan.
- Hmm..
- Hmm derken?
- Ne desem bilmiyorum.
- Bizim tercihimiz, verdim gitti kızı olur. Yani beklentimiz bu yönde. ama gerçekçi olmak gerekirse... Gerekir mi sizce de?
- Gerekir.
- Kısmet değilmiş artık. efendim bir kızı bin kişi ister, bir kişi alır vb. cümleler kullanmak isterim o vakit.
- Uygundur bizim için.
- Hadi kalk oğlum gidelim. size de iyi akşamlar.

- Oğlunuz ne iş yapıyor?
- Neydi lan? Hah vantilatör.
- Vantilatör değil baba ya, vantrilok.
- Evet vantrifor hatta forrroooo. Heh heh heh, Şakacıyız biz beyefendi. Ailecek şakacıyız.
- Peki nasıl bir şey bu yani, ne yapıyor?
- Ben daha ismini düzgün söyleyemiyorum. açıklayabilmem şaşırtıcı olurdu herhalde, keh keh. Bakın yine şaka yaptım.
- Evet farkettim.
- Ama siz hiç gülmediniz?
- Evet farkettiniz.
- Gidelim o zaman biz.
- Güle güle, selametle.

- Oğlunuz ne iş yapıyor?
- Azgın bizim oğlumuz
- Azgın?
- Azgın işte, iştahlı, istekli, yaşı geldi yani. evde zapt edemiyoruz.
- Olur mu hiç öyle şey?
- Olmaz tabi, olmaz. biz de diyoruz anlamıyor kerata kit.
- Bakın terbiyesizliğin lüzumu yok. beni daha fazla sinirlendirmeden çekin gidin evimden.
- Saldır oğluuum tut tut tut..
- Hanım, kızı koru !

Kavga dövüş, hır gür..

- Oğlunuz ne iş yapıyor?
- Tır deviriyor.
- Nasıl efendim, anlamadım?
- Yani geceleri rüyalar görüyor.
- Nasıl rüyalar?
- Açık seçik.
- ?!?!?!?!.
- Yani işte öyle açık seçik rüyalar görünce tır deviriyor. Yanlış anlaşılma olmasın, rüyasında tır devirmiyor. Rüyasında açık seçik rüyalar gördüğü için tır deviriyor.
- Beyfendi ne demek o?!
- Şöyle izah edeyim. Nasıl ki tır devrilir, içindeki, etrafına akar, aynen öyle. Dikkat ederseniz, tır deviriyor. Kamyon değil, minibüs hiç değil. Bu da oğlumunkinin ebatıyla ilgili son derece önemli bir ipucu veriyor.
- Cünüp mü oluyor?
- Evet.
- ?!?!?!?!?!
- Yürü oğlum yürü ben bu bakışları hiç beğenmedim. Sayende bu bakışları çok iyi tanıyorum artık, yürü. LAN YÜRÜ, ZORLA MI ALACAN KIZI!. Sen anca tır devirirsin yürü..
( Alpay Erdem'den)

-Oğlunuz ne iş yapıyor.
-Mühendis.
-Verdim gitti.
-Neyi verdin.
-Yahu kızı.
-Veriyon tamam da, alan var mı diye hiç sordun mu?
-Allahın izni ile alın şu kızı.
-Olmaaz.
-Ee neden geldiniz.
-Havamızı attık gidioz..
-Ziktirin ulaan..

 
Toplam blog
: 54
: 393
Kayıt tarihi
: 13.07.11
 
 

İstanbul'da yaşıyorum. Lise yıllarımdan beri minik denemeler yazıyorum. İnternetle tanışmamız biraz ..