Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '07

 
Kategori
Mizah
 

Allahın sopası yok ki :)

Allahın sopası yok ki :)
 

Allahın sopası yok ki diyerek başlamak istiyorum… Dün telefonlarımı evde unuttuğum için “ herkesin başına gelir” diyen abla sultanımın başından geçenleri bir bir anlatayım sizlere… Gerçi ne kadar ilgilenirsiniz bilemem ama olmaz olmaz demeyin… Her işte vardır bir hayır….

Telefonlarımı evde unuttuğum için günüm oldukça sakin ve sessiz geçmişti. Ta ki, eve gidip bir telefonumda 35 çağrı 10 mesaj, diğerinin ise şarjı bitmiş ama 12 mesaj birikmiş halde görünceye kadar… Neyse hemen mesajlara yanıt verdikten sonra, valla arayanlar tekrardan arayabilirler diyip koyuldum binimum ev işlerini yapmaya…

Tam işlerim bitmiş televizyonun karşısında zaman öldürmeye niyetliyken, sehpanın üzerine bıraktığım telefon abla sultanımın melodisi ile çalmaya başladı … Her halde yemeğe davet edileceğim diye oldukça sevimli bir ses tonuyla açtım telefonu ama karşımdaki ses inanın biraz karmaşıktı. Nasıl mı??

İlk başta gelen ses sinirli, kızgın , bir o kadar da pişman ve de kırgındı. “ Hande gel beni al!”

İçimdeki ses “Hoppala” dedi…. Eyvah dedim bir sorun var…

“Kapıda kaldım. Enişteni de arıyorum, telefonu çekmiyor. Zaten gerekli zamanlarda hep çekmez o son model telefonlar ya neyse, sahi ya nerde bu şimdi?”

“ Dur şimdi sakin ol, hemen geliyorum!” Bu arada “ Allahın sopası yok, tüm gün uğraşır mısın benimle, yok aşık mısın , yok aklın nerelerde, yok efendim leylasın zaten diye… Ben en azından telefonumu unuttum ama evime dönünce kavuştum. Sen evine kavuşamıyorsun.”

“ Handeeeee….” Ablamın bana kızdığında çıkardığı yegane ses…

Neyse ben hemencecik gittim ablamın yanına da, ablam bu sefer hala eşine ulaşamamış olmanın verdiği sinirle “hadi yemeğe çıkalım” diyiverdi… Bir yandan da söyleniyordu. “ Allahın sopası yok ki, keşke bende telefonlarımı unutsaydım da kapı da kalmasaydım” diye diye gecenin bir yarısını bulduk…

Ne zaman birisi ile dalga geçip uğraşsak, hepimizin başına böyle terslikler gelmez mi? Hayatın cilvelerinden mi demeli, yoksa Allahın Sopası yok ki diyip espiriye mi vurmalı….

 
Toplam blog
: 30
: 1810
Kayıt tarihi
: 06.06.07
 
 

Son baharın güzel bir gününde gözlerimi açmışım dünyaya...Yıllar geçmiş okumaya başlamışım, derken ü..