Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Allahını seven tutsun...Kaçıyor!

Allahını seven tutsun...Kaçıyor!
 

Şu saman alevi gibi bir anda parlayıp sönen hevesimden bıktım.Kızıyorum kendime, elin adamı tam 16 sene pul biriktiriyor, sen bir işte dikiş tutturamıyorsun diye.

Farzı mahal iş yerimizde, karşı masamdaki arkadaşım, uzun zamandan beri fotoğraf çekiyor Allah için istikrarlı adam.Tarzı bile aynı.Hep çiçek, böcek çekiyor.O kadar da tatillere gitti, geldi hani bir gün yanılıpta bir tane numunelik erotik bir şeyler çekse...
Yok...O da yok... Hiç bozmaz çizgisini.Kıskanıyorum resmen
Oysa ben...
Neler yapmadım ki
Bir süre hukuk sitelerine, hukuk kitaplarına gömüldüm.Bir arkadaşım eşinden
şikayet edecek olsa tek celsede boşayacağım neredeyse? Bir süre sonra içim çekmez oldu.Bıktım sorunlu hayat hikayelerinden.

Bir ara spor yapacağım diye uğraştım durdum.Paten kaymaya niyetlendim sonu hayırlı bitmedi.Anladım ki atraksiyonlu sporlar bana göre değil bari aerobik yapayım dedim.Şekilciyim ya, illa televizyondaki aerobik yapan kızlar gibi olacağım.Mayonu giy, tozlukları giy, saçını topla, bant tak, müziğin sesini sonuna kadar aç, yarım saat temposu yüksek bir müzik parçası seç, giyin, soyun bu arada kaybedilen süre toplam 1 saat, işin sporla geçen kısmı 20 dakika.Baktım bu iş böyle olmayacak yürüyüş yapmaya karar verdim.üstelik yürüyüş yaparken vaz geçme sansın da yok Gittin mi orada kalamazsın , illa geri döneceksin.

Yorucu işlerin ardından Pul, bakır tel ve boncuklar kullanarak türlü türlü çiçekler yaptım o kadar abarttım ki, pulla yatar, boncukla kalkar oldum.Oysa şimdi görmek dahi istemiyorum.Her birini eşe, dosta dağıttım.

Yazmak konusunda niyetim ve hevesim olmadı hiç.Vakti zamanında bir kaç ayrılık mektubu yazma denemem olmuştu fakat karşı tarafta yaptığı akrep sokmuş etkisi içimi kararttığı, vicdanımı sızlattığından üzerine daha fazla gitmedim.Hikayelerimi arkadaş toplantılarında kahkahalar eşliğinde anlatmakla yetindim ta ki bir arkadaşımın Milliyet Blog'u tavsiye etmesine kadar.o da bakalım nereye kadar

Şu sıra yakın zamanda bahçeli bir eve taşınmamın ardından internette kış sebzeleri yetiştiriciliğini araştırmaya başladım.siz bahçe dediğime bakmayın küçücük hani kadar dedikleri gibi biryer

Bundan sonra ki durağım ne olur bilemiyorum ama bildiğim birşey var ki, hevesime mukayyet olamıyor, bir işte dikiş tutturamıyorum.
Allahını seven tutsun.Kaçıyor işte hevesim kaçıyor.
.
 
Toplam blog
: 92
: 830
Kayıt tarihi
: 28.02.08
 
 

Biraz kül, biraz duman o benim işte... Öyle dedim diye olayı arabeske bağladığımı sanmayın çabuk sön..