Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '20

 
Kategori
Şiir
 

Almak Vermek

Alırken; istiyorsun, anlıyorum

Ya da zorla alıyorsun,

Önce tatlı dille, hatta hileyle

Bunlar kâfi gelmezse, döverek

Öldürerek, hayatta ve tüm hayatlar boyunca

Net ve somut şeyler çünkü;

Benden bana ait olan şeyler

Yani bilindik her şeyin adı

Akla gelmediğinde, akıl ermediğinde

Ama en çok da bilindik şeyler

Şeyin şeyi değil aslında

Kimi zaman ekmek, kimi zaman para

Buğday altın…

 

Verirken anlamadığım dilde

Anlamadığım şeyler söylüyorsun

Alırken kullandığın dili

Verirken kullanmıyorsun ya

Hem üzülüyorum hem utanıyorum

Anlamıyorum ya

Zekâm kıttır belki o yüzden

Allah’a şükürler olsun

Ne çok şey verdi biz insanoğluna

Bedavadan ucuza hava, su, toprak

Her çeşidi toprakla beraber, verdi birlikte

Somut şeylerdi, gözümüzün alabildiği her şey

Bedavaydı ya

Henüz bedava…

 

 
Toplam blog
: 2271
: 163
Kayıt tarihi
: 15.10.14
 
 

Bugünün doğrusu yarının eğrisi, dost görünenler düşman ve herşey aslında zıddı olabilir. Büyük ih..