Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '09

 
Kategori
Müzik
 

Almanya dönüşü

Almanya dönüşü
 

Zehra Sabah


Önceleri linkini vereceğim müzik türünü, zamanında hiç beğenmediğimi ifade edeyim.

http://video.google.com/videosearch?q=adnan+varveren#

Şimdilerde dinliyorum ve o zamanki sosyal gerçekleri ne güzel yansıttıklarını anlıyorum. Biz buyuz.

Adnan Varveren ve Zehra Sabah söylüyor.

Yeri gelmişken, Zehra'dan bir Hakkı Bulut yorumu da vereyim.

"Ben Kötü Kaderin Sahibi Değilim." Askerde bir arkadaşım pikapta bu kırbeşliği devamlı çaldığı için plağı kırıp atmıştım! O zaman TV miz yoktu.

http://www.izlesene.com/video/nostalji-zehra-sabahfalci-soz-muzik-hakki-bulut/277534

Korkmayın kafayı uçurmadım. Sadece eskileri araştırıyorum.

Opel sadece bir araba markası değil. Bizim de Gülcan Opel var.Onu da siz bulun

***
M.Celalettin Avus-Büyükada

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..