Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '20

 
Kategori
Yurtdışı Tatil
 

Almanya'ya Nasıl Gidilir?

Hepinize merhaba! Bugün hepinizin yakından tanığı “Almanya’ya gitmek” konusundan bahsedeceğim. Almanya’ya gitmek istiyorum diyen çok fazla kişi olduğunu biliyorum. Ben de genel olarak Almanya’ya gidiş seçeneklerini tek bir yazıda toplamak istedim
 
Almanya’ya Gezmeye Gitmek
İşte bu benim ! Tüm dünyayı olduğu gibi Almanya’yı da görmek istiyordum ve gittim ?? Almanya turistik anlamda en popüler olmasa da oldukça önemli ülkelerden birisi. Almanya’ya turistik bir gezi yapmak istiyorsanız oldukça şanslısınız. Çünkü bu yolla yapacağınız gezilerde hem vize almanız daha kolay hem de harcamalarınız çok daha az olacak !
 
Turla Almanya’ya Gitmek
Almanya’ya gezmeye gitmenin diğer bir yolu da Almanya turları. Bu turlar oldukça yaygın ve genelde Almanya’nın birçok şehrini kapsıyor. Turla yurtdışına gitmek biraz daha kafanız rahat bir gezi sağlıyor. Nerede kalacağınız, transferler nasıl olacak gibi şeyleri düşünmek yerine şehre konsantre olup gezebiliyorsunuz.
 
Almanya’da Çalışmak ve Çalışma İzni
Almanya’da çalışmak eskiden çok kolaymış ?? Ülkemizden binlerce insan oraya gitmiş ve belki de hala çalışıyorlar. Fakat günümüz dünyasında bu biraz değişti. Son zamanlarda herkes Almanya’da çalışmak istediğinden işler artık daha zor.
 
https://www.gorkemliyollar.com/almanyaya-gitmek/
 
Toplam blog
: 31
: 100
Kayıt tarihi
: 28.11.17
 
 

Ziyaret ettiğim 55'ten fazla ülke ve yüzlerce şehir ardından deneyimlerimi sizlerle paylaşıyorum...