Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '07

 
Kategori
Spor
 

Alnına koyarken veda buseni...

Alnına koyarken veda buseni...
 

Yazımın başlığına bakıp Türk Sanat Müziğinin o en güzel şarkılarından ve Orhan Seyfi'nin güzel şiirinden bahsedeceğimi sanmayın. Başka bir zamanda belki. Benim bahsedeceğim güzellik, Fenerbahçe'nin Kaptanı Ümit Özat dünki karşılaşmada golü attıktan sonra Kezman geldi ve onu alnından öptü. O anın resmini arayıp durdum internette bulamadım. Onun için gecikti bu yazım. Şimdi bazıları çok lazımdı sanki, diyebilirler.

Mateja Kezman transfer olduğu zamanlarda huysuz ve uyumsuz dediler, küfürbaz, ırkçı, dindar dediler...v.s...v.s.
Ne olursa olsun geldi, oynadı, çok başarılı olmadı ama öyle diyenlerin dün akşam yüzlerini al al, mor mor etti.

Ümit Kaptanı Fenerbahçe'de ve Milli Takımda her oynadığı maçta beğendim. Büyüklerini sayan, arkadaşlarını seven örnek bir kaptan oldu her zaman. Nedense bir sempatim vardı ona. Ağırbaşlı, yaşı çok büyük olmasa da ağabey tavırları onu sevdirdi. Ve yeni öğrendim ki, onunla aynı gün doğmuşuz. (Nüfusta 1 Kasım yazıyor, ama annemin beyanına göre 30 Ekim. Analardan iyi kim bilir? Cumhuriyet Bayramından bir gün sonra doğdun, der.)

Demek ki aynı burçtan olmam nedeni ile sempatim varmış. Akrep burcunun en önde gelen özelliklerinin başında da gurur gelir, iyi bilirim. Bu yıl yapılan taraftar tepkilerini kaldıramadı Ümit Özat. Yoksa neden gitsin? Daum da teker teker çekiyor karınca gibi. Gittiği yerde Köln'de mutlu ve çok başarılı olur inşallah. Ama ben hala Song ile ne konuştuğunu merak ediyorum:

-"Oğlum bak ben gidiyorum, aklın varsa benim yerime gel! Hem paranı da tıkır tıkır alırsın. Değerin de bilinir mi, dedi acaba?

Akşam Alex de hiç gülmedi. Onun da hakkını yiyorlar. Alex giderse gerçekten üzülürüm. Gol kralı olmuş bir oyuncu başarısız sayılır mı? Varsın koşmasın, varsın frikik atamasın, sahada otursun, yine yeter. Yine Ümit'in golunde asist yaptı. Bir gol atsaydı gerçekten güzel olacaktı 20 numara 20 gol. Olmadı canı sağolsun!

Gelelim kutlamalara;izle izle doyamadım valla. Tribünlerde Pierre van Hooijdonk vardı. Keşke geri dönse! Lig TV'ye abone olmuş ve Fenerin tüm maçlarını izliyormuş. Fabio Luciano da Fenerbahçe ile ilgili haberleri sürekli takip ettiğini söylüyor. Riberry ya da Carew de izliyor mu acaba? Garibim Nobre (!) Tümer'e gösterilen sevgi ve saygıya ne diyor acaba? Gerçi Pascal Nouma'nın BJK hayranlığı da meşhur. Futbolun güzellikleri bunlar, hep olmalı.

Ne güzel bir duygu...zirvede olmak her alanda, her branşta. 60 bin kişi ve ekranlardan izleyen milyonlar. Hiçbir çirkinlik görmeden. Elele, yürek yüreğe.

Maçtan önceki şöhretler karması da çok keyifliydi. Şarkılar marşlar Kıraç mükemmel performans sergiledi. Sabah kalktım yeniden izledim Lig TV'den. Daha kaç kere izlerim yaz boyu. Dizilerden çok çok daha güzel.

Transfer sezonu geliyor. Kimler gelip, kimler geçiyor. Ama sonsuza kadar kalacak olan gerçek olan FENERBAHÇE...

"Bir şarkısın sen ömür boyu sürecek
Dudaklarımdan yıllarca düşmeyecek!"

Yine yeniden 100. yılımız kutlu olsun!

 
Toplam blog
: 480
: 2046
Kayıt tarihi
: 27.03.07
 
 

Üstkimliği ile insan, altkimliği yeterince kalabalık birisi; Eş, anne, öğretmen emeklisi. Doğa, H..