Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '08

 
Kategori
Mizah
 

Alo..

Alo..
 

İşteyim. Telefon çalıyor. Karşıdan gelen ilk ses.

- Aluuu..

- Efendim.

- Sigortacı ya Fax çekecem..

- Eee çekk.. Sinyal vereyim mi?

- Niye? bi tarafamı dönecen.

- !!!.. Yok yani fax için demiştim.

- Fax numaran kaç?

- Santral çıktıktan sonra Dahili 16 yı çevireceksiniz..

- Nasıl çevirecem?

- Bakın beyfendi tekrar söylüyorum. Santral çıktıktan sonra telefonun üzerindeki 16 ya, yani 1 ve 6 tuşlarına basacaksınız. Fax size otomatik sinyal verir.

- Neyle basacam?

- !!!.. Parmakların hariç ne ile basarsan bas. *?=)(/&%+^'!

- !!!.. !!!..

Dıııt.. dııt.. dıııt.. dııt.

Allah, Allah.. Sabah, sabah ayılar hep bana mı denk gelir.

***

- Alo kızım aşağıdan sigortacı Memet'i çağır.

Memet koşarak geldi.

- Buyur abi.

- Bak Memet.. Git hemen fax ını yaptır, bu biirrr.. Bir daha benim fax numaramı kimseye verme, bu ikiiii.. Ahh.. şu ormanları yakanların gözü kör olsun Üççç.. Anladın?

- Abi.. üçüncüsünü anlamadım!!

- Üçüncüsü nü birazdan " bana az önce küfür eden kimdi " diye biri sana telefon da sorarsa, sende ona aynısını söyle. O da sana hikayesini anlatsın. Şimdi anladın mı?

Mahçup bir edayla..

- Anladım abi sağol.

- Hadi git şimdi.

FesupanAllah..

Saygılar..

 
Toplam blog
: 97
: 1839
Kayıt tarihi
: 13.03.07
 
 

İnsanım, eşitlikten ve hak’tan yana olan. Hiçbir şeye duyarsız olamadım. İnsanım ve merak ediyoru..