Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '13

 
Kategori
TV Programları
 

ALO 171'i aramayın

Reklamlar, televizyonun en önemli gösterisi. Kısacık bir reklam için kimbilir ne kadar çalışılıyor.

Nedir reklam? Satın almamızı, kullanmamızı istedikleri şeyi öven, adını bize ezberleten kısa filmlere televizyon reklamı deniyor. Bunların özel müzikleri var.

Dizi izlerken, televizyonumun sesini kısmadan tuvalete gidemiyorum. Zira ben oradayken dizi reklama girerse yandım. Ses üç katına çıkıyor. gece saatinde komşulara yazık olur. Bu ses artışı,  reklam sırasında televizyon karşısından kalkanlar,  bari sesi duysun diye yapılıyor sanıyorum.

Fikrimi sorarsanız iğrenç bir uygulama! Kumandayı elinden bırakamıyorsun. Her reklam başladığında sesi kısıp, dizi başlayınca açmak gerekiyor. Bu pis uygulamayı da nedense rütük hiç farketmiyor. Rütük üyeleri televizyon izlemiyor bence, yoksa tükürüklü diş macunu reklamını farkederlerdi. Tek rahatsız olan benim galiba.

Ben size  ALO 171 reklamından söz etmek istiyorum.

Sigarayı bırakmak için  ALO 171'i arayın deniyor.

Reklamlarında  değişik kişiler var. Birinde genç bir hanım var, saçları pis koktuğu için sigarayı bırakmış.

Diğerinde, oğlu sigara içerken okul müdürüne yakalanmış bir bey var, Oğluna ''Neden sigara içiyorsun?''demiş. Oğul da ''Sen neden içiyorsun?'' demiş. Adam da camiye giderken yukarda, 3 sigarası varmış, kırmış atmış sigarayı bırakmış.

Bir başka bey koah olmuş, abisi akciğer hastasıymış, O'da bırakmış.

Özetlersek, herkes değişik nedenlerle sigarayı bırakmış. Ortak noktaları kimse 171' i aramamış. Siz de aramayın. Karar verin bırakın. Ben de öyle yaptım. Karar verdim bıraktım.171 falan aramadım.

Reklamında,  reklamı  yapılmayan tek müeesese 171...

Reklamı yapanları kutluyorum...

 

 
Toplam blog
: 23
: 818
Kayıt tarihi
: 10.02.09
 
 

GÜLÜMSEMEDEN SORUMLU DEVLET BAKANLIĞI'na talibim... Blog yazarlarından Sema Şener burada olmam gere..