Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '08

 
Kategori
Öykü
 

Alo orda mısın (13)

Alo orda mısın (13)
 

 

http://blog.milliyet.com.tr/alo-orda-misin--12-/Blog/?BlogNo=111742

 

Murat telefonda Nazan’a, “akşam sizde olacakmışız, neler oluyor?” diye sordu

Nazan, “annemle doktora gittiğimde hamile olmadığım anlaşıldı. Senin söylediğin gibi yaparak test sonuçlarının yanlış çıkmış olabileceğini söyledim ama şimdi de başladığımız yere geri döndük. Evlenmemize engel olmaya çalışıyorlar” dedi.

Murat, “bu hamilelik işini de nereden çıkardıysan...’ dedi. “Şimdi kapatıyorum, bizimkileri akşama hazırlamalıyım, onlara sormadan geliriz dedim ama umarım bir planları yoktur da gelmeyi kabul ederler” dedi ve telefonu kapattı.

Nazan’ın annesiyle babası neler konuşuyordu acaba?

Annesi babasına; Murat’la konuştuğunu, akşam için ailesiyle birlikte davet ettiğini ve Murat’ın da teklifi kabul ettiğini söyledi.

Babası, “en iyisi bu işi uzatmadan nişanı bozmak” dedi sonra da Nazan’ın tepkisini merak ederek, “Nazan olumsuz birşey söyledi mi?” diye sordu.

Annesi, “Nazan garip davranıyor çok şaşkın. Umarım yanlış karar vermez” dedi.

Murat cephesinde de sıkıntılı anlar yaşanıyordu. Murat babasına, “Nazan’ın ailesi bu akşam bizi davet etti ben de geliriz dedim. Sizlerle konuşmaları gereken konular varmış. Geliriz demekle umarım sizi zor durumda bırakmamışımdır” dedi.

Babası, “gitmekten başka seçeneğimiz yok ama annen bundan hiç hoşlanmayacak, bilirsin emrivakileri hiç sevmez” dedi. Tam o arada annesi yanlarına gelerek, “söyleyin bakalım neymiş o hoşlanmayacağım şey?” diye sordu.

Babası, “Nazan’ın ailesi bu akşam bizi evlerine bekliyormuş. Murat’a söylemişler o da bizim adımıza gideceğimize karar vererek geliriz demiş” dediğinde annesi bu işten gerçekten de hoşlanmadı.

“Ah oğlum başımıza ne işler açtın. Senin hatırına her söylenilene,”evet” dedik ama anlaşılan hala halledemediğimiz şeyler var. O kız sana uygun değil, bunu sen de biliyorsun. Jale’yi o kadar istedim, tam bizim ailemize yakışır şekilde bir genç kız...’ diye söylenirken Murat devreye girip, “anne bırak şimdi Jale’yi falan. Ben Nazan’ı seviyorum, onunla evleneceğim. Bunu kabul etseniz iyi olur!” dedi.

Ortam yay gibi gerilmişti. Babası Murat’a çıkışarak, “annenle ne biçim konuşuyorsun, bir daha SAKIN annenle konuşurken sesini yükseltme! Annen söylediklerinde haksız da sayılmaz” dedi.

Murat babasını dinlediği birkaç dakika içinde, annesine gerçekten de sert davrandığını fark ederek annesinin yanağına bir buse kondurarak, “özür dilerim anne sinirlerim çok gerildi. Akşamın stresi şimdiden beni sardı, kendimi kontrol edemedim beni affet” diyerek gönlünü almaya çalıştı. .

Herkes sinirli ve üzgündü. Annesi, 'O kız yüzünden üzüleceksin, hissediyorum. Senin zarar görmeni istemiyorum. Babanla tek telaşımız bu” diyerek onu korumaya çalıştıklarını anlattı.

Nazan cephesinde de Murat cephesinde de bütün dengeler değişmişti. Nazan’ın hamile olmadığı haberiyle ailesi büyük sevinç yaşadı. Murat’ın ailesi de bu akşam gerçeği öğrenecekti.

Her iki aile de Nazan’la Murat’ın flörtten öte gitmediklerini bilseler kimbilir neler olurdu...

Murat ne yapacağını neye karar vereceğini şaşırdı. Bir tarafta Nazan diğer tarafta Nazan’ı hiç onaylamayan anne ve babası...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..