Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '08

 
Kategori
Öykü
 

Alo orda mısın (20)

Alo orda mısın (20)
 

http://blog.milliyet.com.tr/alo-orda-misin--19-/Blog/?BlogNo=113751

 

Murat Nazan’ın babasıyla konuşmayı aklına koydu. Konuşma nereye varır, kendilerine ne getirir ne götürür, tahmin bile edemiyordu. Tek bildiği şey, bir şeyler yapması gerektiğiydi. Canı çok sıkılmıştı. Bu iş umduğundan da zor olacağa benziyordu.

Nazan’ı aradı, onun sesini duymak Murat’a yi gelmişti. Nazan her zaman olduğu gibi yine çok sıcak, yine çok samimi, yine sevgi doluydu. Murat bir anda bütün stresini unuttu. “Seni çok özledim, yarın okul çıkışı buluşalım mı?” diye sordu

Nazan, “bilmiyorum ki evdekileri sen de gördün. Eve geç kalırsam evde sorun olabilir” dedi

Murat, “onlar nişanı bozduğunu söylese de biz nişanlıyız unutma, bence ailelerimiz de bunu unutmasalar iyi ederler.” dedi.

Nazan biraz mahçup, “peki, yarın okuldan sonra buluşacağımızı anneme söylerim. Yoksa merak ederler. Eve gelince bir tatsızlık çıkmasın. Kimsenin üzülmesini istemiyorum” dedi.

Murat, “seni üzmek hayatımda yapacağım son şey olur. Sen kendini nasıl rahat hissediyorsan öyle davran. Yarın seni göreyim de ailene söyleyip söylememeye sen karar verirsin. Buna karışamam. O kadarına hakkım yok” dedi.

Nazan, “biliyor musun sınavım çok iyi geçti” diyerek konuyu değiştirdi. Bu aralar biraz derslerime ağırlık vermeliyim. Ders notlarım düşmemeli. Evde bunun için sorun yaşamamalıyım. Yeterince sorunumuz var zaten” dedi.

Murat alınganlık göstererek, “beni sorun olarak mı görüyorsun?” diyerek sitem etti.Nazan bu soruya çok üzüldü. “Seni nasıl sorun olarak görebilirim? Bizim tek sorunumuz evlenmemize izin vermemeleri. Seni ne kadar çok sevdiğimi bilmiyor musun?” diyerek sevgisini dile getirdi.

Murat, “yarını iple çekeceğim, madem buluşacağımızı annene söyleyeceksin, biraz gecikeceğini de söyle. Eve ben bırakırım” dedi.

Nazan, “tamam şimdi kapatmalıyım. Yemek yiyeceğiz sonra ders çalışacağım” deyince Mmurat, “ben seni sonra yine ararım“ diyerek telefonu kapattı.

Nazan yemek için masaya geldi. Annesi, “nerde kaldın kızım, çorban soğudu” dedi.

“Murat aradı anne, onunla konuştum. Yarın okuldan sonra buluşacağız” dedi.

Babası, “nerde buluşacaksınız?” diye sordu.

Nazan, “her zaman gittiğimiz biryer var, orada buluşacağız” dediğinde babası, “artık sokaklarda buluşmanızı istemiyorum. Senin bir evin var, adam gibi eve gelsin, evde görüşün” dedi.

Nazan şaşırmıştı, “hiç mi ev dışında görüşmeyeceğiz?” diye sordu.

Babası, “artık bazı kurallar koymamız gerekiyor. Hiç buluşmayacaksınız demiyorum ama her aklınıza geldiğinde de ikide bir sokaklarda buluşmanızı istemiyorum. Seni görmek isterse eve gelir görür. Bu defalık git ama bundan böyle dışarıda buluşmanızı istemiyorum” dedi.

Nazan sesini çıkarmadı...


Nazan odasına gittikten sonra annesi babasına, “çok sert davranmadın mı?“ diyerek biraz daha sakin olmasını önerdi...

 

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..