Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '12

 
Kategori
Şiir
 

Alo yoktur, ben Alo'nun babası Selo,

Alo yoktur, ben Alo'nun babası  Selo,
 

google alıntı


+Alo, Alo, Alo,

-Biri bizim Alo'yu arıyor,

+Alo, Alo, Alo,

-Siz kimsiniz, kimi aradınız,

+Sen kimsin,

-Ben Alo'nun babası Selo,

*

+ Benimle dalgamı geçiyorsun,

-Yok kardeş ne dalgası,

Dalga denizde olur biliyorsun,

+Ben arkadaşım Ali'yi aradım,

-Yahu sen niye laf anlamıyorsun,

Ben sana dedim ki Alo yoktur,

Ben Alo'nun babası Selo, 

*

+Benim adım Süleyman,

Ali benim arkadaşım, Onu arıyorum,

-Bende sana dedim ki Alo yoktur,

Gelince arkadaşın Selo aradı diyorum,

+Nerden çıkardın Selo'yu,

Ben Alin'in arkadaşı Süleyman,

*

-Alo'nun Arkadaşı Selo, 

Biz kısa yoldan Ali'ye Alo diyoruz,  

Süleymana Selo diyoruz,

Belki inanmayacaksın,

Benim adım Halil,

Bana da Helo diyorlar,

Her halde şimdi anladın Selo,

+ Çattık Vallahi çattık,

-Geçmiş olsun kime çattınız,

*

+Yav ben sana Ali'yi ver diyorum,

Sen Alo yoktur,

Ben Alonun babası diyorsun,

Ben sana adım Süleyman diyorum,

Sen Selo diyorsun,

Sözde sizin adınız Halil ,

Sen Helo diyorsun,

Anlamadım gitti,

*

- Anla, anla,bak Selo efendi,

Niye Türk Dil Kurumu,

Fıransa'dan ithal ediyor da oluyor,

Bizim tarlamızda yetişiyor da olmuyor,

Beğenmedin mi ? Selo kardeş...!

 

Not:Ali,Süleyman ve Halil İsimleri, kişeler matuf alınmamıştır.

 

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..