Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '16

 
Kategori
Doğal Tedaviler
 

Aloe Vera Mucizesi LR ile birleşti!

Aloe Vera Mucizesi LR ile birleşti!
 

LR Healt & Beauty


Merhaba sizlere bu yazımda çok LR firmasından bahsedeceğim. Kulağa her ne kadar yabancı gelse de Türkiye'de hızla büyüyen ve doğrudan satış firması olan LR Health & Beauty Almanya'da 30 yıldır aktif olarak çalışmalarını sürdüren ve kaliteyi ön planda tutan insan sağlığını önemseyen bir firmadır. Beni LR ile tanıştıran arkadaşım bana LR'ın kazanç sisteminden ve ürünlerinin kalitesinden ilk bahsettiğinde ilgimi çekmemişti ve dinlememiştim. Fakat aradan belli zaman sonra bir başka arkadaşımdan da duyduğumda ben bu LR'ı bir araştırayım dedim kendime.

Daha sonra yaptığım araştırmalarda LR'ın pek çok ödül aldığını ve aktif olarak 28 ülkede çalıştığını ve dev bir tesis üzerinde uzmanların geliştirdiği Aloe Vera bitkisi içerikli cilt üzerine olan pek çok iyileştirici ürünleri olduğunu öğrendim. Ben kendim de Almanya'da doğup büyümüş biri olarak Almanların yanlış yapmayacağını ve kalitesiz bir ürün için asla kendilerini yormayacaklarını çok iyi biliyordum.

Bu yüzden ben de LR iş ortağı oldum ve LR ile tanıştıktan sonra bende LR'dan çevremdekilere bahsettim ve LR'ın çalışma sisteminden sürekli bahsetmeye başladım, tabi ki, ön yargılı insanlarımız her zaman var ilk tepkileri benim gibi hayır! oluyor, fakat sonrasında da duyduklarında ve benim gibi araştırdıklarında LR firmasının iş ortaklarına sunduğu imkanları ve kazançlarını öğrenince gerçekten bu iş yapılır diyebiliyor insan.

Kaliteli ürünü pazarlamak ne kadar zor olabilir ki? Açıkçası benim 7. ayım oldu LR ile ve aylık mütevazi bir kazanç sağlıyorum, ayrıca LR firmasının bana sunmuş olduğu masrafsız şirket aracını kullanıyorum. Belli bir puana gelince evet şirket size bir araç tahsis ediyor ve hiç bir masrafına karışmadan özel keyfinize göre kullanıyorsunuz. Hem aylık pirimlerimi alıyorum, hemde şirket aracı ile araba sahibi oluyorum, daha ne isteyeyim!

Evet değerli okurlar sizde ön yargılı olmayın ve LR firmasının mucize ürünlerini araştırın, LR'ı bir iş olarak yapmak istiyorsanız da size çok şey katacağını söyleyebilirim. En başında bunu iş olarak yapanların çok sosyalleştiğini ve çevresinin geliştiğini söyleyebilirim. Evde oturup Evlendirme programları izlemekten daha faydalı bir şey yaparsınız emin olun.

LR iş ortağı olmak isteyenler veya LR ürünü almak isteyenler için vereceğim adresteki üyelik ve ürün bilgi formunu doldurmaları yeterlidir. http://www.isortagiol.com/lr-is-ortagi-ol Bir sonraki yazımızda görüşmek üzere sevgili blog okuyucuları...

 
Toplam blog
: 11
: 1123
Kayıt tarihi
: 24.02.16
 
 

Meraba, ben Hakan. 20 yaşındayım, Dizi izlemeyi çok seviyorum, izlediğim dizileri kaleme alıyorum..