Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '11

 
Kategori
Spor
 

Alper Potuk

Alper Potuk
 

ALPER POTUK


            Her çocuğun hayali vardır. Kimi doktor olmak ister, kimi mühendis. Kimi de ben gibi futbolcu. Çok güzel futbol oynamasam da  hayalimdi…

            Bolvadin’in sokak aralarında oynardık tüm mahallenin çocuklarıyla; o zamanlar düşünürdüm, aramızdan birisi futbolcu olur mu diye. Bazen kendimi koyardım Galatasaraylı futbolcuların yerine… Kim bilir belki Galatasaray’da içimizden birisi (Bolvadinli)  top koşturacak diye düşünürdüm.

            Aslında isteğim hep şu oldu ve kendi kendime sordum. Nasıl ki Arda Turan Atletico Madrid’e gittiğinden beri  gururla maçlarını izliyorsak  veya Hakan Şükür İnter’e gittiğinde maçlarını takip ettiysek neden memleketimden olan ve süper ligde oynayan hiç futbolcu izleyemiyoruz diye. Düşünürken  düşünürken  sonunda BOLVADİNLİ bir futbolcumuz oldu.

             Alper Potuk; 8 Nisan 1991'de, Afyonkarahisar'ın Bolvadin ilçesinde, fabrika işçisi baba ile ev hanımı bir annenin üç çocuğundan ikincisi olarak dünyaya geldi. Sırasıyla Balıkesir'in Bandırma ve Eskişehir'in Çifteler ilçelerinde yaşadı, 2002'de Çiftçelerspor'un altyapısında futbola başladı. Burada Eskişehirspor'la oynanan ve 4-1 kaybedilen maçta takımının tek golünü atmasından ötürü rakibinin dikkatini çekti ve 2005'te Eskişehirspor'un altyapısına transfer oldu, 29 Mayıs 2009'da, 2008-09 sezonunun son haftasında, Gaziantepspor ile oynanan ve 1-1 biten karşılaşmanın 75. dakikasında oyuna girerek ligdeki ilk maçına çıktı. İlerleyen zaman içerisinde takımda daha sık oynama fırsatı buldu ve 2010-11 sezonunda ilk onbirde oynamaya başladı. Burada genç yaşına rağmen sergilediği performansla 2011-12 sezonunun sezon öncesi transfer döneminde en çok konuşulan genç yetenekler arasına girdi.

                Benim zamanında gerçekleştiremediğim hayalleri kendisi gerçekleştirdiği için imreniyorum. Şimdi gururla her maçını izliyorum. Eskişehirspor’un vazgeçilmez futbolcularından ve  hatta  26 numaralı formayı hak eden tek futbolcu.

                 Bu aralar sık sık dört büyüklerle ismi anılıyor. Fatih TERİM ’in listesinin başında geldiği yönünde gazetelerde sık sık haberler okuyorum. Temennim o ki Abdullah AVCI’da inşallah Alper POTUK’u A Milli Takıma çağırır.

                Alper’e naçizane bir uyarım var. İnşallah okur bu yazdıklarımı. Eskişehirspor taraftarı seni çok seviyor. Forumlardan takip ediyorum da hiçbir Eskişehirspor taraftarı şu anda dört büyüklere gitmeni istemiyor. Ben Galatarasay taraftarıyım, Galatarasay’da oynamanı çok isterim. Ama şu anda değil. Zamanı var.

               Şimdi soracaksınız neden diye.

                Örnekle sorunuza cevap vereceğim. Basit bir örnek. Eskişehirspor’dan Fenerbahçe’ye  zamansız transfer olan Sezer ÖZTÜRK, Eskişehirspor’da her hafta ismini duyuyorduk. Şimdi soruyorum size duyan var mı ismini?

               Her şeyin zamanı var ALPER…Her şeyin zamanı var…

 
Toplam blog
: 61
: 1041
Kayıt tarihi
: 04.01.08
 
 

1983 doğumluyum. İzmir' de yaşıyorum. Bir kamu kuruluşunda memur olarak çalışıyorum. ..