Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '17

 
Kategori
Magazin
 

Alper Üstündağ "Söz" Dizisine Konuk Oyuncu Oldu

Alper Üstündağ "Söz" Dizisine Konuk Oyuncu Oldu
 

Arka arkaya çektiği reklamlarla adından söz ettiren ve izleyicilerin büyük rağbet gösterdiği sinema filmleri ile yoluna emin adımlarla devam eden başarılı oyuncu Alper Üstündağ Reyting rekorları kıran Söz dizisi ile uzun bir ara sonrası dizi serüvenine geri döndü.

Birkaç bölüm konuk oyuncu olarak diziye dahil olan ve harita sınırımızdaki Türk Büyükelçiliği’nin Polis Özel Harekat Komiseri rolünü başarıyla üstlenen Alper Üstündağ “günler öncesinde yayınlanan fragman sonrası takipçilerim tarafından mesaj yağmuruna tutuldum dizi yayınlandığında ise çok olumlu tepkiler aldım.

Hem bu Mesajlar hem de doğru bir projede yer almak beni çok mutlu etti menajerim Tümay Özokur ile kat edilecek daha çok güzel yollar olduğuna inanıyorum” diye konuştu...

 
Toplam blog
: 598
: 166
Kayıt tarihi
: 28.02.16
 
 

1991 yılında Show Haber'de stajyer muhabir olarak başladım. Daha sonra, İlker Yasin yönetimindeki..