Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ekim '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Alsaydım.... yapsaydım... dım dememek için...

Alsaydım.... yapsaydım... dım dememek için...
 

Ah! O gemide üüü bende olşaydım….Açıkk denizlere yoy alsaydımmm…

Ben bu şarkıyı küççük bir kızken böyle söylerdimmmmm.

Üüüüü...

Ah! Bu şarkılar nediyeyim size ben şimdi?

Ha?

***

Geçmiş adı üzerinde geçmiş ya niye bu kadar özlenir?

Var mı bileniniz?

***

Belki de sevdikleri bağrında gizlediği içindir.

Elini uzatsan sevdiklerine dokunabilirsin sanırsın.

Sanki zaman, mekân yerindedir bir an.

Bir an

Sanki…

Daha dün gibi…

Sanki…

Eski, sararmış fotoğrafları ellerinle okşarsın.

Hey gidi günler hey…

Bir iç çekiş ve birkaç damla gözyaşı…

***

Öfff! Dün dünde kaldı be cancağızım bugüne bakmak lazım.

Bakmasan ne olacak ?

Ahhhh!

—Mendil vereyim mi Nefise?

—Yok, gözyaşlarımın yüzümü ıslatmasını seviyorum.

Böyle geçmişle haşır neşirken mutluluğun ne kadar yakınımızda ve bir o kadar da uzağımızda olduğunu anladım.

***

Hele son günlerde yaşadığım bir olay daha da iyi anlamam neden oldu bunu.

Sizin önünüze kimsenin engel koymasını sizi yönlendirmesini istemezsiniz ama çocuklarınız söz konusu olduğunda tam tersini yaparsınız.

Abi sanki o siz değilsiniz…

Çocuğunuz için en iyisini sanki siz bilirsiniz.

Yok abi çocuğunuz bilir…

***

Büyük oğlum hayatı müzik olan bir genç.

Enstrümanına nasıl değer verdiğini biliyorum. Şarkı söylerken sesindeki müzik aşkını hissedebiliyorum.

Akademik kariyer istemedi hiç.

Ve birçok şekilde gösterdi bunu da…

Anladık mı?

O istemedi de…

***

Mersin Büyükşehir Konservatuarı sınavlarına girdi ve kazandı.

O sınav salonunda müzik vardı ve ben oğlumun mutluluğunu gözlerinde gördüm.

Azda olsa vizdan azabı çektim. Zira çocuğumun mutluluğunu elinden almıştık ebeveyin olarak istemeyerek.

Şimdi mutlu…

Gözlerindeki mutluluk dünyaya değer…

***

Dedik ya geç kalmamak lazım vakit….

Dımlarla vakit geçirmeyin.

Önce kendiniz ve sonra çevrenizdekiler, mutlu olmak dünyadaki en büyük varlık… Hakkınız…

Nerde, neyle mutlu olunacaksa…

Bakın bende ilk iş Metin Ersoy’un şarkısındaki ‘’dım ‘’demeyeceğim ve bir şekilde o gemide yol alacağım.

Ve Nevşehir’i balonla kuş bakışı seyredeceğim.

Görün bakın!

 
Toplam blog
: 334
: 456
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..