Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Alt yazısız bir yabancı filmdir aşk

Alt yazısız bir yabancı filmdir aşk
 

Sen yanımdayken bildiğim alfabeleri unuttum: Arapçadaki mim, Latin alfabesindeki alfa, Göktürkçedeki ‘ok’ birbirini sildi. Birdenbire bütün kitaplar harflerini kaybetti. Harflerin yerinde kuytu bir serinlik oluştu.

Sen yanımdayken; duyduğum, okuduğum, göz ve kulak hafızama yapıştırdığım sözcükler birdenbire döküldü. Hafıza kartım ıssız bir stepteki rüzgârın ıslığıyla baş başa kaldı.

Sen yanımdayken; seyrettiğim filmlerdeki okuduğum romanlardaki, hikâyelerdeki bütün olaylar, kahramanlar, haber bültenlerindeki günlük olayların sıradanlığına dönüştü; birkaç saniyede sıcaklığını ve tazeliğini kaybetti.

Sen yanımdayken; yazdığım şiirler, öyküler, denemeler, hatta test soruları bile yarım kalmış bir bulmacanın eksik kareleri kadar anlamlıydı. Bunların hiçbirini sanki benim beynim üretmemişti. Binlerce çocuk doğurmuş ve yavrularını sağa sola dağıtmış damızlık bir fare gibi hissettim kendimi.

Sen yanımdayken, gittiğim şehirleri, uyuduğum otelleri, yediğim yemekleri unuttum. Her şeyi unutsam da kokuları kalırdı geriye bu şehirlerden, yataklardan, yemeklerden. Oysa şimdi haritadaki bir nokta kadar önemsizleşti hepsi; alfabeyi de unuttuğum için isimlerini bile okuyamıyorum zaten.

Sen yanımdayken; dinlediğim şarkıları unuttum. Hepsi anlamsız hale geldi. Şarkılardaki enstrümanlar nezle olmuş aletlerin çıkardığı seslerdi sanki. Şarkıların sözleri ise orta sağ büyücülerinin anlamsız cızırtıları.

Sen yanımdayken; sevdiğim kadınların seslerini, kokularını, bakışlarını, tenlerini unuttum. Gerisini hatırlasam ne işe yarar zaten?

Sen yanımdaken; ihanetleri, terk edilmeleri, yalnızlıkları, umutsuzlukları hatırlamadım bile.

Sen yanımdayken; önceki rüyalarımın hepsini unuttum. Sen zaten en büyük rüyaydın.

Sen bir masalcının görebileceği en renkli en uzun rüyaydın. Bu rüyanın masalı kim bilir nasıl olurdu?

 
Toplam blog
: 114
: 1620
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

1964'te Ankara'da doğdum. Meslek lisesinin elektrik bölümünü bitirip fabrikada ve şantiyede çalıştım..