Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Alternatif 2008 takvim sunumumdur

Alternatif 2008 takvim sunumumdur
 

Milliyet internet ana sayfada ana başlıklar içinde bir haber dikkatimi çekti. 2008 takvimleri hazırlanmış, bu takvimlerin çok ses getireceğinden söz ediliyor. Takvimleri inceledim, ünlü kadınlardan, kusursuz vücutların sergilendiği çok güzel fotoğraflar eşliğinde takvimler hazırlanmış. Bazı fotoğraflarda değişik bakış açıları da görünüyor, ama genellikle buram buram erotizm kokan fotoğraflar bunlar. Bizim blog sayfalarında kızıp duruyorduk, beden görüntülerinden bıktık diye, ama tüm dünya bunu istiyor sanırım.

Güzel ve genç görüntülere görsel anlamda itirazım yok da, yani tercihe göre bu takvimleri alıp her gün görmek isteyenler olacaktır. Ama gündelik yaşamda, karşımıza çıkan yüzünde yaşadıkları derin çizgilerle kazınmış, yaşama sıkı sıkı tutunan kadın görüntülerini de inkar edemeyiz. Daha önce çektiğim ileri yaşlı teyzelerin ve bazen bana yardımcı olan Ayşe hanımın fotoğrafları ile alternatif takvimler hazırlamak istedim bende. Tabiî ki amacım o takvimlerle benim hazırladıklarımı kıyaslamak değil, ama yaşama dair görüntülerle de ses getirecek takvimler hazırlanmasını diliyorum.

Ayşe hanım fotoğrafını çekmek için izin istediğimde kıkırdamaya başladı ve güldüğünü saklamak için ellerini yüzüne götürdü, özellikle kınalı elleri ile çektim. Gözlerindeki ışıltı, yaz günleri çalışmaktan koyulaşmış cildi, yıpranmış elleri ve nefis yemenisi ile öyle güzeldi ki. Yaşlı teyzelerse seksen yaşlarını geçmişti, zor nefes alıyorlardı ama yakınlarına laf yetiştirmekte geri kalmıyorlardı. Fotoğrafını çektiğim birkaç dakika içinde hemen bana torunlarını çekiştirecek gücü bulabildi teyzecik.

Daha güzel programlarla bu takvim olayının da ilerleme göstermek istiyorum, daha çok hastamdan izin isteyip fotoğraflarını da çekmem gerekecek.

Sağlıklı mutlu yeni yıl takvimlerinde buluşmak dileğiyle, sevgilerimle

 
Toplam blog
: 196
: 6404
Kayıt tarihi
: 30.03.07
 
 

Uzman doktorum, kendimi bildim bileli çalışıyorum. Kendi adıma  yaşamdan beklentim, huzurlu ve ko..