Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '06

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Alternatif lider kim olabilir?

Ülkemi seviyorum. Bütün çeşitliliği ile uyum içinde yaşamımı sürdürmek istiyorum. Ama AKP bir dönem daha iktidarı yürütürse artık umudum kalmayacak. 45 yaşındayım ve asla ülkemi terk etmeyi düşünmedim. Ama AKP bir kez daha iktidar olursa yaşam alanım kalmayacak. Kuşatmayı sizin de hissettiğinizden eminim. Üstelik tekrar iktidar olma halinde daha hoyrat olacakları sinyallerini açıkça veriyorlar.

Rektörler Cumhurbaşkanlığı seçimlerinden önce topluca istifa edip en azından üniversiteleri rektörlük düzeyinde dört yıl daha korumak için örgütleniyor. Komutanlar da benzer bir çaba içinde. Peki biz ne yapıyoruz? Bu ülkenin düşünen, kaygılanan, çalışan, en azından oynatacak küçük bir taşı olduğuna inanan insanları.

Biz bir lider arıyoruz.

Türkiye sadece iyi yönetici arıyor. Önemli olan bugün önümüze konan, bizim istediğimiz, bizim alıp benimsediğimiz ekler yaptığımız, bizim yol haritamız dediğimiz haritanın gösterdiği şekilde arabayı sürecek idareciler.

Bu arabanın şoförünün AKP olduğuna inanıyor musunuz?

İşim gereği her yıl yüzlerce yeni insanla tanışıyorum. Bu geniş çevre içinde geleceğine kaygı ile bakmayan Türkiyeli yok. Hemen hemen herkes bir şeyler yapılması gerekti konusunda hem fikir. Ve herkesin kafasında aynı soru. Kimin etrafında toplanacağız? Bizi kim temsil edecek?

 
Toplam blog
: 4
: 347
Kayıt tarihi
: 23.10.06
 
 

İtirazlarım var ve söylemek istyorum. Amin Moulouf'un "Onuncu Ad" ana karakteri günlüğünü yazarken ş..