Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '07

 
Kategori
Blog
 

Alternatif sorular

Alternatif sorular
 


Sabiha Hanimin bazi blog yazar arkadaslarla gerceklestirdigi sanal röportaji destekliyor, kendisine kolaylik ve basarilar diliyorum.


Zaman zaman bloglari okuyorum, icimden geldiginde ve yazabildigimde yorumlar yaziyorum. Kendi blog yazilarim icin aldigim cok notlarim oldugu gibi, yeni notlar da aliyorum fakat rahatsizligim nedeniyle yazamiyorum. Ilerde yazabilirmiyim onuda bilemiyorum.

Sabiha hanimin röportajlarini okurken düsündüm. Sorular ve yanitlar kisa olursa okuyanlarin ve sorulari yanitlayanlarin ve de Sabiha hanimin fazla vaktini almamasi acisindan, ve de biraz degisiklik olsun diye düsündüm. Acaba yanlis anlasilirmiyim diye düsünmedim de degil. Bu röportaj dizisi team calismasi gerektirmedigi gibi, disardan müdahaleye Sabiha hanimin ihtiyaci oldugunu da sanmiyorum.


Almanlarda bir deyim vardir: Andere Ländern andere Sitten/ baska ülkeler, baska adetler. Bende baska bir adet (!) sorular teklif etmek istedim, kendimce. Elbette, asagidaki soru listesinden yararlanmak isteyip istememesi Sabiha hanimin özgür kararina bagli olacagi icin, saygi duydugumu belirtmek isterim.



Sorular sirasiyla söyle:


1. Kendinizi, eksi ve artilarinizla severmisiniz?
-
2. Politikayla ilgili, hangi projenin daha cabuk gerceklesmesini istersiniz?
-
3. Sizi cok sinirlendiren, raydan cikaran sey nedir?
-
4. Dünya'da veya ülkemizde, hangi sebepten dolayi kimi ödüllendirmek isterdiniz?
-
5. Hangi basariniz veya yeteneginiz size gurur veriyor?
-
6. Cocukken; büyüdügünüzde ne olmayi düsünürdünüz?
-
7. Dinlenmek icin tercih ettiginiz bir yöntem varmidir?
-
8. Öncelikle, hangi ülkeye seyahat etmek isterdiniz?
-
9. Sizi cok sevindiren, keyifle satin aldiginiz herhangi bir sey nedir?
-
10. Hangi sarkiyi severek söylersiniz?
-
11. Bize bir bilgelik sözü söylermisiniz?
-
12. Hangi ressamin eserine cok para vermek isterdiniz?
-
13. Ikinci evinizin nerede olmasini arzu ederdiniz?
-
14. En iyi pisirdiginiz yemek hangisidir?
-
15. Simdiye kadar gerceklesmeyen, fakat mutlaka gerceklestirmek istediginiz sey nedir?
-
16. Bir ay süreyle kimin hayatini yasamak isterdiniz?
-
17. Sevdiginiz, övdügünüz üc kitap ismi verebilirmisiniz?
-
18. TV de hangi programlara takilirsiniz?
-
19. Hangi TV programlarini izlemek istemezsiniz?
-
20. Begendiginiz bayan oyuncu kimdir?
-
21. Begendiginiz erkek oyuncu kimdir?
-
22. Gecmis tarihte yasayan; sevdiginiz, takdir ettiginiz kisi kimdir?
-
23. Baskalari sizin hakkinizda ne söyler, nasil bilirler sizi?
-
24. Hangi huyunuzu begenmiyor veya degistirmek istiyorsunuz?



Kisiler degistikce sorular ayni kalmalidir, degismemelidir. Ilk etapta ayni sorulari okumak monoton gibi gelse de farkli yanitlarin cazibesiyle, bir önceki veya bir diger arkadasimizin verdigi yanitlari hatirlatarak mukayese etmek, cok daha keyifli olacagina inaniyorum. Kisiler hakkindaki bilgiler hafizalarimizda bir resim gibi kalacaktir. Sorular kisa olmakla beraber, kisa yanitlarla da olsa kisinin; zevklerini, zihinsel, duygusal, kültürel, sosyal, kisisel özelliklerini tanima olanagi saglayacaktir. Sabiha hanim, yaniliyor muyum dersiniz? Sevgilerimi, saygilarimi sunuyorum. Hep saglikli ve mutlu kaliniz.

Sevgiler, saygilar

Mine

11.12.2007 / 18:00




 
Toplam blog
: 139
: 4264
Kayıt tarihi
: 27.07.06
 
 

Yurt dışında yaşıyorum. Spor, yürüyüş vb. bedensel aktiviteleri düzenli uyguluyor - vegan tarzı besl..