Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '07

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Altı aylık ömür

Altı aylık ömür
 

Bugün bir filmin konusu ile ilgili bir yazı okudum. Sonrasında ona bir de yorum yazdım, yazarken baktım aklıma birçok fikir geliyor, yorumu kısa keserek burada devam edeyim istedim…

Altı aylık ömrünüz kaldığını duyarsanız bundan sonraki davranışlarınız ne şekilde olur?

Elbet önce tüm duvarlar yıkılır, nefes alamam, renkler hayat, hepsi birdenbire siyah beyaza döner. Boğazım kurur yutkunamam. Nereden mi biliyorum? Bazen böyle abuk subuk düşünceler gelir aklıma aynen yaşarım…

Dışarı çıkarım serseri mayın gibi dolanırım, bunu çocuklarıma söylemem sanırım üzülmelerini istemem; hatta kimseye söylemem kimsenin bana acımasını bana gözlerinin akı ile bakıp acıyan bakışlarla süzmesini asla istemem.

İşyerime giderim, hemen emeklilik dilekçemi yazarım ve çıkar giderim dönmemecesine (zaten nasıl döneceksem).

Şimdiye kadar yapmak istediklerimi düşünürüm, kimi dövmek isterim, düşünüp de yapamadığım tüm her şeyi bu altı aylık döneme yayarak yapmalıyım. Ertelediğim her şeyi... Özel zamanlar için sakladığım tüm giysiler, tüm yiyecekleri ortaya çıkarırım, sigaraya yeniden başlarım; bırakalı on yıl oldu; nasılsa gidiyorum bari keyifle tüttüreyim.

Hemen bir seyahat firmasını ararım, dünyayı gezmek isterim, kendime en güzel giysileri alırım, iyi bir araştırma yaptırarak merak edip sadece hayalini kurduğum ülkelere gitmek, bu ülkelerin en farklı ve güzel yemeklerini, meyvelerini tatmak isterim.

Dün televizyonda izlediğim bu yılın mayoları ile ilgili hoş bir sahilde çekim vardı uzaklarda bir sahilde oraya gitmek isterim..

Hayali bile güzel demeyeceğim…

Ben evimde peynir ekmek, bir tas çorba, sevdiklerimle huzur içinde uzun bir ömür yaşamak isterim…

O zaman ne imiş konunun özeti; altı ay gibi bir zaman dilimimiz yok o zaman tadını çıkaralım, şükredelim, sigarayı bırakalım, kendi denizlerimizde yüzelim.

Ne sahiller var değil mi? Güzel yurdum da…

Şu kadar ömrün var hadi onu değerlendir demesin hiç kimse, aminnnn

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..