Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '07

 
Kategori
Sosyoloji
 

Altılı tüyoları..

Biletten çıkarsa..
Altılı tutarsa..
Totodan çıkarsa...
Lotoyu tutturursam...

Hep hayal kurarlar insanlar ama ciddi, ciddi kuruyorlar hayallerini..hastalık derecesine varıncaya kadar tüm yaşam biçimlerini talih oyunlarına endekslemişler adeta...

Bu tür davranışlar toplumun psikolojisini yansıtıyor..
Bu durumda olmamalı benim ülkem insanları..
Üretmeli..konuşmalı, yaratıcı gücünü ortaya çıkarmalı..
Evet yönetim işlev bozukluğumuzu gözardı etmiyorum ama..küçükde olsa kendi yapabildiklerimizle sıkısıkıya sarılmalıyız yaşam'a..

"Çalışıyorum, çalışıyorum yetmiyor aldiğım ucretim..ama bi altılıyı yakalarsam, gör bak neler yapacağım"diyor emekcı arkadaşımız...

İnsan önce kendini iyi tanımalı. Eldeki verilerle neler yapabileceğini yaşam programına almalı ve yaptığı programlarını yaşamına geçirmeye başlamalı..Başladığı an, zaten elde etmek istediği başarının yarısını elde etmiş olur ve dolayısıyla..talıh oyunları ve benzeri gibi, insan psikolojisini bozan, bireyleri sömüren, sömürü oyunlarına gelmemesi için savaşır..

Bayramla birlikte Yeniyıl geliyor..
Siz, siz olun..yılbaşı bileti almayın..

İyi bayramlar..mutlu yıllar
 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..