Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '08

 
Kategori
Doğal Hayat
 

Altın dişli kuzu

Balıkesir' in Edremit ilçesinde kestikleri kuzunun kellesini kaynatan Bilgi ailesi, kuzunun dişlerinin altın kaplama olduğunu görünce gözlerine inanamadı.
Edremit'e bağlı Akçay tatil beldesinde inşaat işleriyle uğraşan işci, hayır için kesmek üzere memleketi olan Ağrı'dan kuzu getirtti. Kuzuyu kestikten sonra kellesini eşinin pişirdiğini ve kuzunun dişlerinde altına benzer bir kaplama olduğunu fark ettiklerini. Kellesini kaynattıktan sonra dişlerinin altın kaplama olduğunu gördük. Birkaç yere giderek incelettik. İlk kez böyle bir durumla karşılaştım ve hala gözlerime inanamıyorum" dedi.

Bir veterinere danıştıktan sonra eşi ve iki çocuğuyla birlikte kuzunun etinden yediklerini ve herhangi bir rahatsızlıklarının olmadığını, kuzunun yetiştirildiği Ağrı'nın Diyadin yöresinde altın madeni olabileceğini düşünerek yetkililere seslendi. "Ben ve fikir danıştığım insanlar tahmin ediyoruz ki, bu kuzunun yetiştirildiği bölgede altın madeni olabilir. Yetkililerin bu çağrıya kulak vererek diyadin yöresinde inceleme yapmasını istiyorum. Bir maden ortaya çıkabilir" dedi.

İŞTE BİR DOĞA HARİKASI BENCE ....

 
Toplam blog
: 28
: 856
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

26/05/1957 İstanbul Eyüp doğuluyum. İlk ve orta okulu Eyüp'te okudum. Liseyi Sultanahmet Akşam Ticar..