Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Altın Günleri Artık Eskisi Gibi Masum Değil.

Altın Günleri Artık Eskisi Gibi Masum Değil.
 

 Geçenlerde başımdan geçen bir muhabbetten bahsedeceğim bugün size,mekan olarak resimden de anladığınız gibi kuaför de gerçeleşti. Ama konuyu inanın duyunca çok şaşıracaksınız.   
 
 Benim güzel ponçiklerim toplanmışlar altın günlerini level atlayıp kuaför gününe çevirmişler yani şöyle söyleyelim. Bizim annlerimiz 15 günde bir toplanır altın,para vb. Madeni eşyalar vasıtasıyla görüşürler. Kaç kişi ise 15 günde bir birinden toplanılır altın ona verilirdi. Zaten altınmış,paraymış oymuş,buymuş bahane maksat gıybetin dibine dibine vurmak.  
 
 Neyse işte bu ablalarım ise 15 günde bir toplanıyorlar birbirlerine para değil, kimin günü ise onun kuaför masraflarını karşılıyorlar. Resmen ekonomi bu ablaların üzerinden kalkınıyor. Düşünsene bir bayanın kuaförde ki harcadağı zamanı, aynı zaman da bunlar bir de grup olarak gidiyorlar. Artık kuaför 15 günde bir mekan kapatma gibi kapatılıyor ve işletme onlara ait oluyor.  
 
 Ben bu durumu daha atlatamadan bir de bu gıybetin içine düşmez miyim?  
 
 Hadi bakalımmm ayıkla pirincin taşını, tam solondan çıkıyordum ki. 
 
 Bir ses; ''- Sizce de ben haklı değil miyim ? '' demez mi ? Hayır anlayamadığım ben ne zaman bu konunun içine girdim de bana soru soruldu iyice sersemledim, resmen karanlıkta suratına fener tutulmuş tavşan edasıyla oradan oraya bakarken, 
 
 Kuaför'ün çırağı; ''- Sanırım siz de kahvenizi şekerli alıyorsunuz ? '' dedi. 
 
 Haydaaa ! E resmen ben şimdi bu gıybet timinin üyesi oldum. Hiiiç bozuntuya vermedim. 
 
 ''-Aynen canım, aynen. '' dedim ve kuaför koltuğuna oturdum. Bu gırgır şamata neredeyse 2,5 saat sürdü, inanır mısınız bu süre zarfında kaç kişi kocasından; ayrıldı,barıştı kimi sevgilisiyle evlendi, evlenmeden çocuk yaptı, sonra o çocuğu okuttu büyüttü evlendirdi. Kendini bir daha evlendi. En son biri kendini kaybedip, kocasını öldürmek bile istedi. 
 
 Bunu isteyen de arkadaşının manikür sonrası tırnağının kırılmasına bile üzülen kişilikte biri siz düşünün artık içeride nasıl bir atmosfer varsa herkes kişilik değiştirip boyut atlıyor. Böyle saçma muhabbetler hava da uçuşurken bir de ne duyayım. 
 
 Hatunlardan biri estetik yaptırıcakmış, yaptıracağı yerini duyunca ben şok tabii. Ilk önce üzerimde ki şoku atlatıp konuya dahil olmam lazımdı. Fakat kendimi bir türlü toparlayamamamıştım, beynimin içinde resmen Serdar ORTAÇ; Kafamda Deli Sorular şarkısı çıstak çıstak çalarken bir sürü şey film şeridi gibi geçmeye başladı. 
 
 Sonra dedim ki ; Yahu cümle alem bizi bunların sebebine yargılarken, dalga geçerken, bunlar için şarkılar bile çıkarken biz EXTRA LARGE HATUNLAR. 
 
 Neden ? 
 
 Neyden ? 
 
 Kimden ?  
 
 Çekinip ötekileşmişcesine davranışlar sergiliyoruz. 
 
 Benim tatlı ponçiklerim görüyorsunuz ki, bizim gibi olmaya çalışan nice ince hatunlarımız var. O yüzden rahat olalım ve yanımızda bulunan frambuazlı cheesecake'den bir çatal ,alıp çayımızı yudumlayalım. 
 
 Sizi seviyorum, 
 Öptüm bys. 
 #BedeniniSev 
 
extralargehatun@gmail.com
 
Toplam blog
: 28
: 1565
Kayıt tarihi
: 11.07.16
 
 

Büyük bedenin ışıltılı dünyası* ..