Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '09

 
Kategori
Rüyalar
 

Altın para

Altın para
 

kayık


Sevgili Rüya Meleği,

Ben, annem ve bir arkadasim (ismi Umut) bir kayıkla denizi geçip bir yere gidiyoruz.
O sevgilisinin yanına gidiyor, annemle ben de bir düğüne gidiyoruz.
Aradan zaman geciyor ve Umut düğüne geliyor, cok şaşırıyorum gelmeyecegini düşünüyordum, ama o geliyor.
Annemle bende bir sandalyede oturmuşuz ve Umut bana hafif kızgın ve kendinden emin bir şekilde bakiyor ve
elime altin para veriyor, sevgiler


Rumuz: keryneia




Sevgili Rüyasever,

Gerçek yaşamda artık ümidi kestiginiz, olmayacağını düşündügünüz ve bunun sonucunda vazgeçtiginiz bir iş ya da bir eylem varsa bundan vazgeçmemeniz gerektiğini söylüyor rüyaniz, bunun sonucunda hayatınızda sıçramalar yaşayacaksınız, bunu bulup mutlaka hayata geçirin lütfen.

Sevgiler

 
Toplam blog
: 19
: 1051
Kayıt tarihi
: 15.02.09
 
 

Süleyman Demirel Üniversitesi İşletmeyi yarım bıraktım, evliyim ve bir çocuğum var. İlgi alanım rüya..