Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '12

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Altınkum'un yeni yüzü şekillenmeye başlarken...

Altınkum'un yeni yüzü şekillenmeye başlarken...
 

Bir Didimli olarak, Altınkum’u yaz- kış her gün en az bir kez turlarım...

Buna, denizle göz göze gelerek dertleşmekte diyebilirsiniz, yürüyüş sporu yaparak stres atmak da diyebilirsiniz...

Her Didimli için, Altınkum çok önemli bir uğrak yeridir... İsteyen her mevsimde denize girebilir, isteyen sahil yürüyüşü yapar, isteyen de banklara oturarak denizle sohbet edebilir...

Altınkum, geçimini turizmle sağlayan Didim'in can damarıdır...

Yaz aylarında Altınkum dolar taşar... Yaz aylarında nüfusu 350- 400 bini bulan Didim’in en önemli uğrak yeri, denize girmek, eğlenmek için Altınkum’dur... Didim Belediyesi de bu kadar yoğun nüfusa hizmet vermek için çabalar durur...

Didim Belediyemiz, Didim Altınkum’a yeni bir yüz, yeni bir kişilik kazandırmak için İzmir Ekonomi Üniversitesi’ne bir proje hazırlattı... Bu projenin uygulaması biraz gecikmiş olmasına rağmen, başarıyla devam ediyor...

Her başlangıç zordur... Zorlukları aşmak için biraz sabretmemiz gerekecek...

Sabırsız yapımız, önyargılarımız, acımasız eleştirilerimiz, daha sonucunu görmediğimiz bu projede de kendini gösterdi...

Arkadaş gruplarımızla her gün bu çalışmaları yakından izleme olanağımız oldu... Gelişmeleri gün ve gün izledik hatta fotoğrafladık...

Biz nalına da vururuz mıhına da vururuz ya...Pişmiş aşa su katmaya da çok meraklıyız.. Bugün çok eleştirdiğimiz bu çalışmayı yarın büyük olasılıkla öveceğiz... Çalışmalar şekillendikçe de ortaya çok güzel bir eser çıkacağını düşünüyorum...

Evet, biraz gecikme var... Bunu sadece Belediyemize yüklemek haksızlıktır... Bu tür çalışmalarda çok sayıda kurumun ve işletmenin sorumluluğu var...

Didim’le ilgili daha önceki yazılarımda belirttiğim gibi, tarihsel, kültürel ve turizm dokusuna uygun güzel sanatlara yönelik eserleri, Didim’in alanlarında, parklarında, sokaklarında görmek istediğimizi belirtmiştim. Belediyemizin bu yöndeki çalışmaları Didim Eskiköy “Yoran Projesi” ile hayat bulmaktadır... Aynı tür çalışmalar Altınkum’da da yapılmaktadır... Bu gibi eserler, Didim’e önemli bir hava verecek, tarihsel, kültürel dokusuna önemli bir katkı sağlayarak, Didim’e olan ilgiyi artıracaktır...

Yaklaşık bir ay sonra tüm eleştiriler geride kalacaktır. Didim’e kazandırılan değerlerle gururlanacağız ve övüneceğiz...

Sonu güzel olan her şey güzeldir...

 

 

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..