Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '07

 
Kategori
Mizah
 

Altmışaltıya Bağlanmak

Bizim Aklı Başındakiler, günlük yürüyüşlerini yapmışlar, bankta oturmuş dinleniyorlar ve güne yorum getiriyorlar:

- Biliyor musun? Zirve görüntülerini kaçırdığıma üzülmüştüm…
- Eeee?
- Bugün internette şöööyle bir dolaştım; neler neler…
- Peki sen ne söyleyeceksin?
- Sahiden dinlemek ister misin?
- Neden olmasın? Hem senin yorumunu da almış oluruz.
- Dün konuşmuştuk ama… Sonunu da Ziya Paşa ile bağlamıştık (*).
- Hele de bakalım…
- En ilgimi çeken haber, Bağış ile ilgili olanıydı…
- Hımm.
- Haberin başlığı şu: “Bush, Bağış’ı fena sarstı; ne dedi?”
- Elini omzuna koymuştu…
- Evet! Ben de yoksa dedim; Sezer’in Babacan’ı Merkel’in önünde sarstığı gibi mi sarstı… acaba? Ve hemen haberin üstünü tıkladım.
- Eeee, nasıl sarsmış?
- Daha önceki görüşmede "Sen kilolu bir adamdın, bu ne hal, çok zayıflamışsın" demiş miş.
- !!!?
- Bu sefer; "Bak şimdi kilon yerinde. Sağlam duruyorsun" demiş.
- Haberci de haklı ama fena sarsmış (!)...
- Erdoğan’a "Hey, bakın kim burada", "Çok iyi görünüyorsun" demiş.
- Demek kızarması bundan mış...
- Hıııı.
- Saygun Paşa’nın da omzuna vurarak; "Çok güçlü bir ordunuz var" demiş.
- Deme!!
- Ben demiyorum; Bush demiş. Haberde öyle yazıyor.
- Demek gücümüzü biliyor…
- Eh, bilme mi?
- Peki sonra ne demiş?
- Erdoğan’a dönmüş; “Birebir görüşelim” demiş.
- Ne demek birebir? Hani bizimkiler heyetti? Heyetler arası görüşme yapmamışlar mı?
- Sen de Ahret suali soruyorsun… Ne bileyim ben; niye heyetler arası değil?
- Kızma canım…
- KIZDIĞIM FALAN YOK!
- Belli oluyor…
- La havle…
- Neyse… Peki, Erdoğan ne demiş?
- “İsabetli olur” demiş ve birebir görüşmüşler; bir buçuk saat.
- Bak işte ne güzel… Birileri yarım saat görüşebilmek için günlerce beklemişti; ne çabuk unuttun? Niye canını sıkıyorsun?
- Vay anasını sayın seyirciler; top yine bizim kalede... sekizinci defa hem de…
- Bak işte… Bamtelime basma. Beşiktaşlıyız diye… Bari sen bunu yapma.
- Yarenlik ettik Canıııım. Boş ver Top’u, Pop’u Hop’u… Korkarım...
- Neden korktun?
- ALTMIŞALTIYA BAĞLANDIK OĞLUM, ALTMIŞALTIYA.
- Hani belden aşağı vurmak yoktu?
- Sen buna belden aşağı vurmak mı diyorsun? Şaşarım sana…

(*) http://blog.milliyet.com.tr/Blogum.aspx?BlogNo=74402

 
Toplam blog
: 141
: 926
Kayıt tarihi
: 30.04.07
 
 

Türk san'at müziği dinlemeyi, okumayı, yazmayı ve paylaşmayı seviyorum. Kamudan emekli inşaat mühend..