Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Alzheimer hastalığı

Ne kadar çok yazı yazdınız diyenler çıkarmı bilmiyorum ama bugün içimden yazmak geldi. Dün annemle yakın bir zamanda yaşadığım küçük bir olayı anlatmıştım yeni bir blog yazarı olduğum halde okuyanlarımın var olduğunu görmek benim için çok sevindirici bir durum oldu. Tüm okuyanlar sağolsunlar, varolsunlar. Bugün blogtaki 3 üncü yazımda yine annemin hastalığı demans yani namı diğer Alzheimer hastalığını dilim döndüğünce müsadelerinizle anlatmak istiyorum. Bu konuda da çok dertliyim.

Korkarım ben bu gidişle Büyük Ozan Şair DERTLİ' yi geçeceğim.Bu vesileylede olsa gelmiş geçmiş tüm Ozanlarımıza allahtan rahmet diliyorum mekanları cennet olur inşallah ve konuya geliyorum. Dediğim gibi dün annemin demans hastası olduğunu naçizane anlatmaya çalışmış ve doktorun ilgisizliğinden yakınmıştım. Şimdi ise bir sürü doktoıra götürdüğüm halde zaman zaman çılgınlık boyutunda rahatsızlanan anneme faydalı olabilecek bir doktor ismi ve hakikaten fayda sağlayan birinin bu sesime kulak vermesini beklediğimi yazıyorum. Evettt çağımızın ve dünyadaki tüm ülkelerin büyük derdi olan bu hastalığa bir faydası dokunacak ankarada ulaşabileceğim doktor varsa veya onları tanıyıp bir fayda bulan varsa buradan bana cevap yazarlarsa çok sevinir minnettar kalırım. Ben Gittiğimiz doktorlardan bir fayda bulamadığımızı varsa değişik bir tedavi uygulayan bir doktor ve tedavisini öğrenmek istiyorum.

Duyarlı insanlarımızdan medet bekliyorum. Hatta Sağlık Teşkilatından bir el uzatacak olan olursa bunuda değerlendirmek isterim. Aksi halde iyi bir tedavi uygulayacak doktor ararken kendim derin bir depresyona gireceğimden korkuyorum. Hatta ufak ufak depresyona giriyorum gibi geliyor. Çünkü son zamanlarda bu konuda naçar kalmam sebebiyle aşırı sinirli hallerim oluşmaya başladı.Yurt dışında bir takım insanlarda başarılı sonuçlar olduğunu gazetelerden ve internetten öğreniyoruz bu haberlerin doğruluk payı varmı acaba. Sayın okuyucular heberlerinizi bekliyorum saygılarrrrr....

Konu arasında hazır Şair Dertliden Bahsetmişken bir ondan dörtlük eklemek istiyorum ; Bana Olan Cefa Senden Değildir

Bana olan cefa senden değildir
Benim kendi bahtım kara sevdiğim
Sana meyil vermek benden değildir
Gönül düştü nedir çare sevdiğim

Anacığıma ithafen bütün hastalara , hastalıklara şifa ve çare temennisiyle

 
Toplam blog
: 70
: 546
Kayıt tarihi
: 09.05.08
 
 

Ankara'da yaşayan çalışan ve ayakta durmaya çabalayan tipik bir Karadenizliyim. Öfkem de sevgim de K..