Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ama aşk yoktu

Ama  aşk  yoktu
 

lovepoemscentral.com


Her şey tamamdı masada, şarap vardı en güzelinden.

Mevsimlerin önemi yoktu. Sımsıcak bir akşamdı, aşk

kadar yakıcıydı. Ama aşk yoktu.

* * *

Dostlar vardı yanımda, şarap güzeldi kahkahalar, şarap

kadar güzeldi ve balık vardı şaraba eşlik eden

Ama aşk yoktu.

* * *

Yetiştirdiğimiz gençler vardı dostların yanında, gözlerinde

gençliğin ışıltısı sevgilerin en güzeliydi onlar.

Ama aşk yoktu.

* * *

Gece güzeldi, bir ud sesi geliyordu yakınlardan

“dönülmez akşamın ufkundayım vakit çok geç “ diyordu

ud çalan adam. Geç mi olmuştu o yüzden mi aşk yoktu?

* * *

Oysa sevginin her çeşidi vardı, şarap güzeldi, gece güzeldi

ve yıldızlar çok yakındı. Ama aşk çok uzaktı.

* * *

Rüzgar vardı tenimi ürpertiyordu, rüzgar gülünün sesi karışıyordu

ud sesine, rüzgar bile tek başına esmiyor beraberinde melisaların

kokusunu getiriyordu. Ama aşk yoktu

* * *

Balığın kokusunu alan tekir bir kedi vardı masanın kenarında

ayaklarıma yanaştı usulca, okşadım ve paylaştım balığımın

bir parçasını. Ama aşk yoktu.

* * *

Sevginin her çeşidi vardı ama aşk tükenmişti.

“Aşkı tüketmişiz” dedim yanıma gelen garsona

“Tekrar getirebilir misiniz?”

“Nasıl alırsınız “ dedi

“ tutkulu, heyecanlı, yasak, coşkulu, eğlenceli”

Ortaya karışık istiyorum dedim hepsinden bir parça.

***

Kasım 2010 / Kurşun

 
Toplam blog
: 193
: 998
Kayıt tarihi
: 13.01.10
 
 

Kırklı yaşlarda başladığım yazma serüvenine elli li yaşlarda da devam etmeye çalışıyorum. Ünivers..