Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Ama ben seni en çok..

Ama ben seni en çok..
 

Sevdim..

Hiç sorma bana bilmiyormuşsun gibi; seni sevdim.

Usul usul başladı sevmelerim, ürkek ve çekingen ve bilmeden ama sevdim.

O adam sesindi beni ilk etkileyen; hani her zamanki sabırsızlığımla çıkıp geliverecekken, "Olmaz, o saatte yola çıkılmaz." demiştin; sessiz ve sakin ve kararlı. Kalakalmıştım. Sonra; “uçup gelsen”, demiştin de şaşırmıştım. Hiç aklıma gelmemişti ki!.. Ve o sabah, kanat çırpınışlarım mıydı beni sana uçarak getiren yoksa yürek çarpıntım mı bilemedim.

Sonrasında da bilemedim ne yapsam, ürkek ve çekingendim: Sevdim.

Duruşunu sevdim seni tanıdıkça; hayattaki duruşunu; dik durup kırıldığın ama eğilmediğin duruşunu,

İnsana bakışını sevdim; ne olursa olsun önce insan diyen, insansa söz konusu olan, kalan her şeyi solda sıfırlayan duruşunu.

Ve kadına bakışını; sendeki kadınları, kadınlardaki seni ille de sendeki beni tanıdıkça; seni sevdim.

Bambaşkaydı sevgiyi yaşayışın; sesiz ve derinden ve abartısız ama engin ama bana bir türlü yetmeyen…

Hayata tutunuşunu sevdim; dün tutunuşunu, bugününü ve yarını.

Ve… güllük gülistanlık değildi hayat.

Hani bıkkın ve yılgın ve sıkkın olduğun bir gün, "Beni hayatta çok az şey ilgilendiriyor." demiştin de, "Ya ben?" diye soruvermiştim.

"O azın çoğu sensin, bilmiyor musun?" deyişini sevdim.

Usul usul başladı sevmelerim, ürkek ve çekingen ve bilmeden ama sevdim.

".. Şu metrisin önü bir uzun alan/ Bir tek seni sevdim gerisi yalan.."

Ama ben seni en çok: "O benim annem, kimseye bırakmam, ben bakarım." dediğinde sevdim!..

Yaşadıkça seni, bir kadın, belki de "anne" olarak; hep pamuklara sarıp sarmalamak ve saklamak istedim. Ve dilimde bir şarkı; seni yaşadım.. seni sevdim..

"Gözlerim gözlerine kitlenir
Doyamam seyretmelere seni
Özledim bir kaç saat fazla gelir
Yağızım yiğidim erkek güzeli

Gel de eğ, eğ şu asi başını
Kaçırma gel şu olgun yaşını
Anladım korkunu telaşını
Görünce çakmak çakmak yeşillerini

Seni pamuklara sarmalar sararım
Ne bedel isterim ne hesap sorarım
Ne sitemle güzel kalbini yorarım
Sakınma tatlı dillerini

Ben yazdım ben bozdum
Kaç sevdayı gezdim
Aşkın aslını sezdim
Hadi gel al sonuna kadar
Sonuna kadar, sonuna kadar al al...

Seni pamuklara sarmalar sararım
Ne bedel isterim ne hesap sorarım
Ne sitemle güzel kalbini yorarım
Sakınma tatlı dillerini" /Sezen Aksu

"...yiğidim... anladım korkunu telaşını... seni pamuklara sarmalar sararım ne bedel isterim ne hesap sorarım."

Nice yarınlara!..

 
Toplam blog
: 210
: 3227
Kayıt tarihi
: 29.03.07
 
 

Yazmak... Öyle güzel, öyle hoş ve öyle derin bir eylem ki!.. Olmazları bile oldurabiliyorsun. "Ke..