Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '09

 
Kategori
Mizah
 

Ama çabuk sarhoş oluyorum

Ama çabuk sarhoş oluyorum

***

Uzaktan bir kız bana doğru el sallıyordu, allam inşallah bana değil de yanımdakine sallıyor diyordum. Çünkü hiç bir yerden çıkaramıyordum.

***

İki kadeh papazkarası. Mide boşken hızlıcana içmiştim çünkü önüm arkam sağım solum her yer enbesil doluydu ve gece daha yeni başlamıştı

***

Kız bana el sallıyordu

***

Ama çabuk sarhoş oluyorum

***

Enbesiller...

Gerçekten de her yerdeler

***

Bir keresinde de bir kız vardı ev buluşmasına gitarıyla gelmiş. Eşlik etmezsen kızıyor, dinlemezsen fırçalıyor, repertuarı ise bitmek bilmiyordu

***

Üstelik o gün papazkarası da yoktu

***

Kız bana el sallıyordu evet evet kesinlikle bana sallıyordu. Yerinden kalkıp yaklaşmaya başladı. Kimsin sen mınakoyim?***İki kadeh papazkarası

***

Naber K? dedi

***

Dedim ben seni hiç çıkaramadım ya

***

bozulup yerine geri gitti. kardeşim desene kim olduğunu şimdi seni hatırlayana kadar beynim çökecek

***

ama çabuk sarhoş oluyorum

***

gitarcı kız ise "ve sıradaaa akdeniz akşamlarıı" demişti

***

yoyohayır!

***

ben gidip şarap alayım dedim, bu güzel sesi bir de o kafayla dinleyelim

***

Embesillerden birisi kadehime şerefe yaptı. iki aylık evliydi, iki sene sonra boşanacaktı. karısı 8 ay önce başkasıyla evlenecekti. yani aslında karısının önceki nişanlısı tarafından terk edildikten sonra "ben de gider başkası ile evlenirim" gösterisindeki "başkasıydı"

***

ezik

***

üç kadeh papazkarası

***

sen de iyi içiyormuşsun dediler

***

dalga mı geçiyolardı bilemiyorum. buna iyi içmek denemezdi, olsa olsa içmesini bilmemek denirdi

***

Az evvel bana selam veren kızın kim olduğunu hatırladım. okulda aşık olmuştım lan ben buna ya!

***

ama çabuk sarhoş oluyorum

***

gitarcı kızın gösterisine elimde iki şişe öküzgözü ile döndüm. benden başka kimse istekli değildi şaraba

***

enbesiller

***

yine açtım yine hızlı içtim

***

dördüncü papazdan sonra az evvel tanımadığım kızın yanına gittim, özlem naber yaaa dedim. sen ne güzel zayıflamışsın valla tanıyamadım

***

yalan söylüyorum ben ama özlemin hoşuna gitti. kıkırkıkırkıkır

***

öküzgözlerinden sonra gitarist kızın elini tuttum ve eskiden bir şaka vardı bilir misin dedim?

***

neymiş? dedi

***

"ellerin buz gibi, götün karpuz gibi"

***

ama çabuk sarhoş oluyorum

***

gitarist kızın sevgilisi enseme kareteci gibi vurdu, ben de can havliyle ve refleksle dönüp şişeyi suratına çaaaat diye mına koyim

***

çarptım mınakoyim

***

ama çabuk sarhoş oluyorum

***

özlem de bana kıkırkıkır gülerken sevgilisi gelmesin mi mekana?

***

"özlem'in kıymetini iyi bil, kaymak gibi kızdır" dedim

***

ama çabuk sarhoş oluyorum.

 
Toplam blog
: 295
: 733
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Bugün ölseniz mesela, ya da hafifletelim biraz hadi, bu giriş çok karamsar oldu. Bugün ortadan kay..