Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '09

 
Kategori
Mizah
 

Ama sevgilim…

Ama sevgilim…
 

Adam güzel kadını belinden sıkıca kavrayıp dudaklarından öptü. Dudakları birbirinden ayrılır ayrılmaz kadın konuşmaya başladı.

“Ama sevgilim…”

“Söyle canımın içi…”

“Ben yemek yapmasını bilmiyorum.”

“Hay… düşündüğün şeye bak. Şimdi sırası mı bunun?”

“Ama evlendiğimiz zaman evde yemek istersen diye…”

“Canım onu o zaman düşünürüz, ” dedi adam ve kadının ayaklarını yerden kesip yatağa atıp yine dudaklarından öptü. Bir dakika kadar öpüştükten sonra ayrılır ayrılmaz kadın,

“Ama sevgilim…”

“Yine ne varrr?” diye hırladı adam.

“Ben ütü yapmasını da bilmiyorum.”

“Yahu, ” dedi kendini tutmaya çalışarak, “bunlar aklına nereden geliyor? Şimdi ütüden söz etmenin zamanı mı? Bilmiyorsan ne yapalım? O zaman olunca bir çözüm buluruz elbet.”

“Ama…” diyerek söze başlamışken adam kadını öperek susturdu. Şimdi yataktaydılar. Adam kadını nefessiz bırakana kadar öptü, öptü. Kadın burnundan nefes almaya çalışırken gözleri irileşti. Adamı biraz itmeyi başarıp ağzını kurtarınca derin bir nefes aldı.

“Aaaah!” diye bağırdı.

“Ne oldu? Bir yerini mi acıttım?”

“Yok. Aklıma çok kötü bir şey geldi. Şey…”

“Ney?..”

“Elektrik faturasını yatırmayı unuttum. Bugün son günüydü.”

“Aaah!” diye bu kez adam bağırdı.

“Ama sevgilim, annem çok fena kızar, ” deyip adamın altından tereyağdan kıl çeker gibi sıyrıldı. Gitmek üzere hazırlanırken,

“Daha vakit var. Hemen gitmen şart mı?” dedi adam.

“Gitmeliyim.”

“Bir saat sonra gitsen olmaz mı?”

“Olmaz.”

“Yarım saat sonra?”

“Olmaz.”

“Beş dakika sonra?”

“Beş dakikada olacak mı yani?

“Ohooo…”

“Hayır gitmeliyim.”

“E ben ne olacağım peki?”

“Sevgilim, sen beş dakika sık dişini, ben hemen Kadıköy’e gidip geliyorum. Hoşça kal…” dedi ve hâlâ yatakta yatan adama eliyle bir öpücük gönderip alelacele ortadan yok oldu.

 
Toplam blog
: 153
: 18932
Kayıt tarihi
: 27.09.09
 
 

Antakya 1955 Doğumluyum. O.D.T.Ü. Mimarlık Fakültesi 1982 Mezunuyum. O zamandan beri firmalarda m..