Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '22

 
Kategori
Mizah
 

Ama Teknemiz yok ki?!

Burayı iyi bulduk. Burada çok balık tutarız. Ama ben balık tutmasını bilmem ki! Bana yardımcı olursun. Haydi başlayalım. Oltalarımızı çıkartalım. Tamamdır. Rüzgar sert esiyor. Üşüyor musun? Balıkçı üşümez! Asker gibi diyorsun. Benzer. Şimdi yemlerimizi şöyle bir hizaya sokalım.

Önce yengeç takacağım.

Sen tavukla idare edersin. Nasılsa balık tutmasını bilmiyorsun. Ben oltanı hazırlarım, sen atar çekersin işte, şansına; ama sakına kayalıklara takılma. Olta elden gider. Boş boş denizi seyredersin artık. Sen çok balık tutar mısın? Galata'da az balık tutmadım ben, her türünden, sonra Boğaz'da; hatta tekneyle açılmışlığım var.

Ama bizim bir teknemiz yok ki!

Olsun, kıyıdan kıyıdan atarız artık. Gerçi benim bir zamanlar kayığım vardı ama, olmadı işte. Bir kış, bir kış oldu, bizim kayık suya gömüldü, parçalandı. Oysa ben ne balıklar tutacaktım, kısmet değilmiş. Haydi, çok lafa gerek yok, balık tutmaya başlayalım artık.

Önce ben atıyorum, sonra da sen; yaaa kısmeeeet!...

Akşama balık ziyafeti var evde. Ben bir hamsi yerim. Ama burada hamsi olmaz ki?! Olsun, ben sadece hamsi yerim. İyi o zaman, akşama biz yeriz, sen de seyredersin, film seyreder gibi. Canınız sağ olsun, ben de kendime makarna yaparım, yanında yoğurt, ohh mis gibi.

Balık, makarna; hiç kıyas istemez!

Çek çek, bak yakaladım, video çek, sonra da fotoğraf, görsün eş dost nasıl balık yakalar mışım; maaşallah, kuzu kuzuuuu!...Bu bu bu, lüfer bu lüfer, hay maaşallah!...Benim oltada bir şey yok! Çek, bir daha at! Çekiyorum, gelmiyor ama, galiba kayaya takıldı.

Sola çek, sonra sağa çek, yavaş yavaş kendine çek; elini ve aklını kullan; kurtar işte oltanı. Hem seninle uğraşamam, hah, geliyor, bir tane daha lüfer geliyorrrr!...Çabuk çabuk, bunu da çek, haydiiii, video, foto; bol bol çek, insanlar görsün, balık görsün; haydi amaaaa!...

Oltam, oltam denize düştü, gidiyor?!

Neyse, sen otur kayanın üstünde, ben ikimizin yerine de bol bol balık tutarım. En az 10 lüferle dönmek istiyorum eve. Misafir de çağırırız, yanında bol salata, Allah de beee!...

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..