Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Ama ya sonra...

Ama ya sonra...
 

Yaşanmış anılar defterimdeki sayfalarda

Her şeyi ve herkesi af et diyorum

Af etki özgür kalsın sendeki kırılgan çocuk

Ama sonra…

Bu kadar kolay af edebilir miyim?

Yaşananları bu kadar kolay yok sayabilir miydim?

Spanish romancenin notalarını çalan gitarın ezgisinde

İçimde acılarla mutluluklar beraber dans ediyor

Yaşanmış anılar denizinde yüzüyorum

Bırak geçmişi sevgiyle akıp gitsin özgürce…

Bırak özgürce gözlerinden yağmurlar boşansın

Bırak kendini boğulmaktan korkmadan duygular seline…

Salıver yüreğindeki tutsak ettiğin acıları

Akar sularlarla birlikte çağlasın diyorum.

Denizlere kavuşup erisin yüreğindeki yaralar

Ama sonra…

Yaşanmış anılar denizinde yüzüyorum

Bir filmin karelerinde başrol oyuncusu ben

Senarist yine ben, kendi filmimin oyuncusu ben

Yazmak ne kadar da kolaydı senaryoyu

Ama oynamak ne kadar da zormuş meğer

Yok, sayabilir miyim anılar defterimdeki sayfaları

Onları yok saymak kendimi yok saymak gibi

Hem çok güçlü hem de çok kırılgan

Herkesten kaçabilirim…

Ama ya sonra kendimden , kaçabilir miyim?

Duygularımdaki med cezirler

Tüm mevsimler aynı anda hislerimle sevişiyor

Ben fırtınalı denizlerde gökyüzünde uçan martı

Kıyıya vurmuş bir deniz yıldızı

Sevda çığlıklarıyla düşlerle açılan penceremden

Gökyüzünden süzülen kar taneleri

Anlayabilir miydi acaba beni?


04.01.2008

 
Toplam blog
: 51
: 952
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Herkes bu evrende bir şekilde var olmaya çalışıyor. Kimi güzelliğiyle, kimi zenginliğiyle, kimi resi..