Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '13

 
Kategori
Eğitim
 

Amaç dersaneleri kapatmak değil, eğitim danışmanları üretmektir.

Amaç dersaneleri kapatmak değil, eğitim danışmanları üretmektir.
 

Üniversite kazanma oranlarının bu ülkede her 10 kişiden birinin kazandığı dönemler dersaneleri üretmiştir. Üniversite sayımız arttı, üniversiteye girme oranı %50 ye düştü. Yani üniversiteye girmek zor olmayacak.

Ancak, kaliteli ve istenen üniversiteler ve istenen bölümleri bulmak zorlaşacak. Komşunun çocuğu şu üniversiteyi seçmiş bizimki de ona gitsin olmayacak. Seçilen Üniversiteler ve bölümlerin kapasitesi gerçek manada gün güzüne çıkacak. Üniversitelerin başarı tanımları yapılacak. Bunlar EĞİTİM DANIŞMANLARI ile mümkün olacak. Eğitim danışmanı üretmek devletin görevimi dersanenin görevimi aranmalı.

 
Toplam blog
: 14
: 631
Kayıt tarihi
: 29.11.13
 
 

Marmara Üniversitesi Fizik Öğretmenliği mezunuyum.Beykent Universitesi "İnsan kaynakları yönetim ..