Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '17

 
Kategori
Psikoloji
 

Amacımız Ne?

Bu gece  ruhum baharda filizlenen bir tohum.Uyanışların en güzeli içimde , zihnim ayıyor sonunda ve bunu bütün hücrelerimde hissediyorum. Hep dedim ki ; i

nsan kendi cennetini yaratır istesin yeter, çevirir yaşadığı yeri hayatını cennete. Ellerimle emek emek uğraştım yılmadan, usanmadan, yorulmadan her gün yeniden emekleyerek ,bazen koşar adım ama durmadan, geriye gitmeden, enerjimi düşürmeden. Enerjim düşmemeli, kuyruk dik, her zaman pozitif ve mutlu olmalıydım .Ama dur bir dakika dedim bir gün bu doğama aykırı, ben bir insanım ve insanlar her zaman mutlu olamazlar, düşüşlerimde olmalı, suskunluklarım, kırgınlıklarım, kendi kendime çözemiceklerim, hatta bazen yardıma ihtiyaçta duyabilirim, neden üstleniyorum herbişeyi tek başıma, küçücük insan bedenimle ,ben bir dev deyilim, tanrı hiç değilim, sihirli parmakları olan bir peri kızı da değilim neden o zaman .

"Dünyada rastlantı diye bir şey yoktur" diye okudum takıldı aklıma ,tamam, amacım var zaten, benim çocuklarım var, bir nesil yetiştiriyorum, mutlu , kendine güvenen , yarının yetişkinleri; ohhhh bir işim var ,hatta yücelttim kendimi bir sanatçıyım ben başyapıtım çocuklarım.İyi de güzelim, tatlım ,sevgili kendim, sen gene yüksekten uçtun tamam ,bravo ,çok güzel motivasyon önemli ama dozuda önemli bu neyin kafası demezler mi insana? 

Amacım dediğim çocuklarımı iyi, güzel, vatanına, milletine, toprağına, dünyaya, doğaya saygılı yetiştirmen mükemmel, tebrikler ama bu sadece senin kişisel hedefin olabilir.İnsan dediğin şey sadece üremek için gelmiş olamaz, yaradan seni yarattıysa sadece yeni nesiller doğurup, büyütmen için yaratmış olamaz.Bu kadar mükemmel bir düzene, bu harikalıkta işleyen sistemini, doğmana sebep olan yüce varlık, seni belli bir amaç uğruna getirmiş olmalı dünyaya ki sana birde beyin vermiş, yollar çizmiş ,amacını bulasın diye daha evrensel bakarsan bunu görürsün be tatlı kız, yani çok sevgili kendim, düşün.Sistemin kuklası, kölesi olmak yerine düşün, kullan o beyni ve bul amacını. Bul ki yolunda ilerle emin adımlarla sadece günü yaşama, anda ol ,dünyada ol, deneyimle yeniden doğuşunu, tetikle, kapat o televizyonu oyalama zihnini teknoloji dediğin sadece alışveriş siteleri, moda ve trendler değil bırak markaları, isimleri oku ne bulursan oku.Her kitap yeni bir deneyim ,yeni bir bakış açısı, unutma tesadüf diye birşey yok! asla rastlantısal olarak olmaz hiç birşey, beynine kazıdığın her bilgi birgün bir yerde ansızın yarar işine.

Sorguladım, sorguladım, sorguladım yılmadan yeni hobiler buldum ,sıkıldım ,sildim ,baştan yazdım, yetmedi kendimle oynadım, tarzımı değiştirdim içimde bir susamışlık ,bir açlık vardı buda sıkılgan ruh halime yansıyordu çünkü bulamamıştım amacımı, anca geçici mutluluklar, yeni evclikler buluyordum kendime. Derken birgün bir kitap geçti  elime ; Azra Kohen'in Aeden'i şiddetle hatta ŞİDDETLE tavsiye ederim, iç sesimdeki çığlıkları ruhuma duyuran kitap, benim için dönüm noktası diyebilirim. 

Ben amacımı buldum, şimdi geriye kalan amacım doğrultusunda yılmadan, bıkmadan ,yolumdaki pürüzlere takılmadan ilerleme, ne olursa olsun hedefime kitlenme ve istediğimi elde etme vakti.Evet biliyorum bu öyle kolay bir yol değil, bu kadar negatif insanın, olumsuzluğun içinde, geçim derdi de olunca, bakman gereken çocukların da varsa eğer zor  ama ne kadar zorsa geçiceğin yol, zaferinde okadar büyük oluyor! Deneyimle tabidir bu söz :D Ayrıca bir dip not K;

KAZANANLAR ASL, ASLA , ASLA VAZ GEÇMEYENLERDİR !

https://www.instagram.com/gamzedoganozubek/?hl=tr

 
Toplam blog
: 3
: 75
Kayıt tarihi
: 17.08.17
 
 

1988 İzmir Karşıyaka doğumluyum. Mayısı baharı doğayı en çok da maviyi severim. 2007 yılında aşık..