Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Aman allahım şiir yazdım

Keşke seni her an sarabilsem kollarımla.
Keşke her gördüğümde sussam sadece seni dinlesem.
Keşke seni her gördüğümde çıldırabilsem.

********************************************

O kadar cok çıldırsam ki,
Deli zannetsinler beni.
Ama anlasinlar neden deli oldugumu.

********************************************

Keşke her şarkı sözünde bir parca olsam
her şarkida bir nota ben olsam.
Ne kadar cok nota olurdu benden o zaman.

********************************************

Keşke sonra o notalari birleştirip sana upuzun bir şarkı olsam.
Bir sürüde sözüm olurdu.
O zaman şarkı olurdum ben.
Deli bir şarkı, hem de uzun,
Bitmek tükenmek bilmeyen bir çilginlik olurdum

 
Toplam blog
: 2
: 885
Kayıt tarihi
: 22.11.06
 
 

İstanbul'da yaşıyorum, muhasebeciyim. Hayatım boyunca sadece huzur aramış bir adamım. sanırım daha ç..